×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زن مسلمان خودروی هتک‌کننده قرآن در نروژ را واژگون کرد

به گزارش تهران۲۴، «لارس تورنسن» رهبر گروه «اسلامی کردن نروژ را متوقف کنید» چند روز پیش در اسلو، در اقدامی تحریک آمیز، اقدام به آتش زدن نسخه‌ای از قرآن کریم در منطقه‌ای که مسلمانان در آن زندگی می‌کنند، کرد.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، این اقدام تحریک‌آمیز خشم مسلمانان را برانگیخت و تعدادی از آنها برای خاموش کردن آتش شتافتند و تعدادی نیز به این اقدام اعتراض کردند.

تورنسن پس از آتش زدن قرآن، با خودروی خود از محل گریخت که پس از آن یک زن مسلمان با خودروی خود به تعقیب این هتاک نروژی پرداخت و توانست خودروی تورنسن را واژگون کند.

پلیس نروژ بدون توجه به اقدام هتاکانه لارس تورنسن، اقدام به بازداشت این زن مسلمان کرد.


طی ماه‌های اخیر هتک حرمت قرآن و آزار و اذیت مسلمانان در کشورهای اروپایی به شدت افزایش یافته است این در حالی است که پلیس این کشورها، واکنش چندانی به هتک حرمت مقدسات مسلمانان نشان نمی‌دهند.

چندی پیش بود که  «راسموس پالودان» سیاستمدار دانمارکی-سوئدی جلدی از کلام‌الله مجید را در مسجدی در شهر «اوپسالا» در سوئد آتش زد.

اواخر فروردین ماه بود که هتک حرمت علیه قرآن کریم در سوئد باعث اعتراضات در چندین شهر این کشور شد و کشورهای مختلف اسلامی و عربی با صدور بیانیه و برخی از آنها هم با  فراخواندن سفیر سوئد در کشورهای خودشان، این هتک حرمت را محکوم کردند.

در ماه آوریل نیز این سیاستمدار اسلام‌ستیز در حین سفر دور سوئد در آستانه انتخابات پارلمانی، با اجازه مقامات این کشور به اقدامات مشابهی در هتک حرمت قرآن کریم دست زد. 

انتهای پیام/.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.