×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجتماع بزرگ بانوان تهران در استادیوم آزادی+فیلم

به گزارش تهران۲۴ از تهران، همزمان با دهه امامت و ولایت و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب «اجتماع بزرگ مهر فاطمی‌» در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی صبح امروز آغاز شد.

این اجتماع در راستای تبیین مسئله حجاب در اسلام و ارائه مطالبات بانوان با حضور بانوانی از قشرهای مختلف و خانواده‌های معظم شهدا تشکیل شده است.

فیلم| سرودخوانی نوجوانان در اجتماع بزرگ مهر فاطمی

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در اجتماع بزرگ دختران ضمن عرض تبریک عید قربان و غدیر اظهار کرد: دشمن انقلاب این روز‌ها به گوهری چون حجاب هجمه‌های زیادی وارد می‌کند، رهبر انقلاب فرموده بودند که هر ارزشی که باعث حفظ نظام اسلامی و انقلاب اسلامی می‌شود مورد هجمه دشمون خواهد بود لذا ملت ما به همه بانوان محجبه افتخار می‌کند چرا که خار چشم دشمنان انقلاب هستند.

وی گفت: این را همه دنیا بداند، زنان ما، بانوان ما از همان روزی که حضرت زهرا را به عنوان الگوی تمام عیار خود انتخاب کردند از همان روز حجاب اسلامی و انقلابی را برگزیدند، شماها که در دانشگاها قانون اجباری وضع و بانوان محجبه را از تحصیل در دانشگاه ها محروم می‌کنید و آنها را رسما اخراج می‌کنید.

در ادامه برنامه، گروه هنری ریحانه نمایش آهنگ عفاف را اجرا کردند، این گروه همزمان با خواندن سرود وارد سالن شده و سپس به اجرای نمایش پرداختند.

فیلم| اجرای نمایش آهنگ عفاف و نور توسط گروه هنری ریحانه

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.