×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خروش «دختران انقلاب» در ورزشگاه شهید شیرودی تهران+ فیلم و عکس

به گزارش تهران۲۴ از تهران، به مناسبت آغاز هفته حجاب و عفاف اجتماع بزرگ دختران انقلاب با حضور دختران دهه هشتادی و نودی، بانوان و خانواده معظم شهدا در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

در این اجتماع شکوهمند اقشار مختلفی از بانوان حضور یافته و یک صدا سرود حماسی سلام فرمانده را همخوانی می‌کنند.

فیلم| همخوانی سرود سلام فرمانده توسط دختران انقلاب

شرکت کنندگان در این اجتماع با دست نوشته هایی مانند «مهار منکر جامعه را از سقوط نجات می‌دهد» و سردادن ندای « حسین حسین شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «جهاد تبیین ما حجاب، عفاف و عزت است» پیغام خود را به جهانیان مخابره کردند.

سه دهه از دختران این مرز و بوم در کنار هم با همدلی و سر دادن ندای «لبیک یا زهرا» سر دادند تا بلکه با الگو گیری از آن حضرت در راستای حفظ ارزشهای اسلامی گام های موثری بردارند.

در ادامه مراسم جشن تکلیف ۶ نفر از دختران شهدای مدافع حرم به نمایندگی از دختران شهدا به صورت نمایدین برگزار شد، این دختران به دست مادر شهید حجت الاسلام محمد اصلانی و شهید مجید قربانخوانی چادر عبادت به سر کردند.

حجت‌الاسلام احسان بی آزار تهرانی تولیت آستان امامزاده صالح (س) در این اجتماع گفت: نگاه مدرنیته بر تضعیف حجاب است و شهدای بسیاری در این راه تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم.

وی گفت: طبق تحلیل آمریکایی‌ها چادر بانوان جامعه اسلامی حکم پرچم جمهوری اسلامی ایران است، پس باید این نماد زهرایی که موجب عزت کشور است را حفظ و صیانت کرد.

فیلم| طنین‌انداز شدن ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع)

امروز شور انقلابی دختران انقلاب در ورزشگاه شهید شیرودی پایتخت ایران اسلامی طنین انداز شد و بانوان سرزمین اسلامی تجدید میثاقی با شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی کردند و نشان دادند که پای کار نظام اسلامی با حفظ حجاب هستند.

دختران انقلاب در نقاط دیگر ایران اسلامی در انتظارند تا با اجرای چنین برنامه‌ای ارزنده و یکصدا این عزت فاطمی و میراث گرانب‌های خاندان عصمت و طهارت را به دنیا به ویژه آنانکه به دنبال تحریف و تضعیف حجاب برتر دین مبین اسلام هستند، اعلام کنند.

 بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.