×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرود یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است/ سلام فرمانده، ظرفیت عظیم و قدرت نرم انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است

به گزارش تهران۲۴، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر که در تالار وحدت برگزار شد، برگزاری اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر را کار بسیار بزرگی دانست و گفت: سرود و افتخارات عرصه سرود یکی از بزرگترین دستاورد های انقلاب اسلامی است و بسیاری از ارزش ها در انقلاب اسلامی به وسیله همین سرود انتقال پیدا کرده است که آغاز آن سرود خمینی ای امام در بدو ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد بود.

وی ادامه داد: استفاده از سرود یکی از ابتکارات پیروان امام خمینی (ره) بود که تلفیقی هنرمندانه میان شعر، آهنگ و هنر بود که شعارهای انقلاب اسلامی را ماندگار کرد و سرود بستری بود برای بیان آرمانهای ماندگار انقلاب و می توان گفت استفاده از سرود منحصر به انقلاب اسلامی بود. سرود سهم ارزنده ای در دمیدن روح مقاومت در منطقه و جهان دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز در همه جریان های انقلاب اسلام استفاده از سرود به عنوان یکی از اصلی ترین ابزار های انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به گسترش سرود سلام فرمانده گفت: یک گروه سرود از یک شهر کوچک ایران اما با اتکا به عنصر امامت و مفاهیم غنی انقلاب اسلامی ایران ظرفیت عظیم و قدرت نرم انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است و وظیفه دستگاه های فرهنگی تقویت این عرصه است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.