×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دعوای بین انقلاب اسلامی و شیطان بزرگ تمامی ندارد

به گزارش تهران۲۴ از کرمان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: در جامعه انتقال نسلی صورت گرفته است در صورتی که دشمنان طرح ریخته بودند که در نسل‌های قبلی آن ارزش‌ها و اصالت‌ها و … نباشد اما برخلاف تصورات آنها محقق شد چون وعده خدا حق است.

وی با بیان اینکه امیدواریم همه دلدادگان و بسیجیان راه شهدا را بروند و عاقبت بخیر شوند، افزود: خبیث‌ترین دشمنان عالم برنامه داشتند این اتفاق نیفتد و نسل‌های آینده در عملکرد متفاوت باشند زیرا آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند در نسل‌های بعد، ارزش‌ها و اصالت‌ها برقرار نباشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انتقال نسل در انقلاب اسلامی بین کسانی که امام شهدا و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را دیدند و کسانی که ندیدند به خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: در دهه نود امتحانی بزرگ و شاید بیشتر از دهه ۶۰ پیش آمد و ما در این دهه در خانه خودمان و هزاران کیلومتر خارج از خانه جنگیدیم و بسیار عالی محک خوردند و نسل جدید وقتی قرار شد محک بخورند به مثابه کسانی بودند که انقلاب و امام و جنگ و شهدا را دیده بودند. 

فدوی با تأکید بر اینکه تخلف در وعده خدا نیست، ادامه داد: دعوای بین حق یعنی انقلاب اسلامی و شیطان بزرگ آمریکا و متحدینش تمامی ندارد، جبهه حق و باطل کنار هم جمع نمی‌شود و امکانپذیر نیست و تا وقتی وعده نهایی خداوند محقق شود و حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی را مردم جهان می‌چشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یعنی اسلام و از ابتدای انقلاب تاکنون یک‌ کلمه بیشتر و یک ‌کلمه کمتر از اسلام در امامین انقلاب نمی‌توان پیدا کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.