×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وزیر اطلاعات: هر کشوری لانه‌ای علیه امنیت کشور ما داشته باشد در امان نخواهد بود

به گزارش تهران۲۴، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات در نخستین روز بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور گفت: دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی تصمیم جدی دارد که فرامین، بیانات و رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را عملیاتی کند که این امر با یاری امامان جمعه و جماعات و صبر و استقامت مردم امکان پذیر است.

وزیر اطلاعات افزود: علی‌رغم سرمایه‌گذاری دشمن و کارزار جنگ‌های همه‌جانبه علیه امنیت کشور، شرایط امنیتی کشور مطلوب است و در این دولت مردمی و انقلابی با هم افزایی و هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه که بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضائی و اطلاعاتی به وجود آمده است، شاهد اقتدار امنیتی مطلوبی در کشور هستیم.

حجت‌الاسلام خطیب همچنین حرکت‌ها و اقداماتی که رژیم صهیونیستی در راستای ایجاد ناامنی و خرابکاری در کشور دنبال می‌کند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند یکی از تیم های عملیاتی رژیم صهیونیستی را، بر خلاف اعلام یکی از رسانه‌های داخلی، قبل از اینکه موفق به بمب‌گذاری شوند دستگیر و توطئه آن‌ها را خنثی نمایند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت ملی کشور گفت: هر کشوری که لانه‌ای علیه امنیت کشور ما داشته باشد بداند که از اقدام ما در امان نخواهد بود.

وی افزود: اکنون رژیم صهیونیستی هر روز یک حادثه را تجربه می‌کند و این از توفیقات جبهه مقاومت و برکاتی است که از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جای مانده است.

وزیر اطلاعات افزود: دولت قدم‌های بزرگ و ستودنی را برای ساماندهی معیشت مردم برداشته است که انشاالله شرایط اقتصادی کشور به سمت مطلوبی پیش خواهد رفت.

حجت‌الاسلام خطیب درخصوص تعامل با همسایگان گفت: دولت تمام توان خود را به کار گرفته است که ارتباط و تعامل با کشورهای همسایه را گسترش دهد.

وی همچنین به سفرهای استانی دولت اشاره کرد و گفت: یکی از عواملی که مردم همراهی خوبی با دولت دارند، رویکردهای مردمی این دولت است که حضور میدانی رئیس جمهور محترم از نشانه‌های آن می باشد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.