×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار فدوی: عملیات مرصاد یکی از برکات روزهای آخر جنگ بود

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، سردار فدوی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد که با حضور مسئولین استانی،کشوری و لشکری در تنگه مرصاد برگزار شد، اظهار داشت: زنده بودن همه ما در روندی که انقلاب اسلامی از اول نهضت به خودش گرفت، تجلی پیدا کرد و ان شالله همانطور که امام (ره) وعده دادند، این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود، امام زمان (عج) تحویل خواهیم داد.
 
وی با بیان اینکه حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی بر تمامی مردم دنیا هویدا خواهد شد، افزود: یکی از نقطه‌های اوج انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس است. 

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه اگر جنگ تا قبل از پیروزی خرمشهر آنطور ادامه پیدا می‌کرد مطلوب دشمن بود، تصریح کرد: بعد از عمیلات والفجر هشت دنیا فهمید که عراق نمی‌تواندبرنده جنگ باشد، دشمن بعثی نوک پیکان جنگی بود که ۸۷ کشور بخصوص آمریکا، شوروی، کشورهای عربی بجز سوریه، از آن حمایت و پشتیبانی می‌کردند.

سردار فدوی با بیان اینکه پس از قطعنامه و خون دلی که به امام (ره) وارد شد، این کشورها باز هم از دشمنی دست برنداشتند، گفت: پس از قطعنامه همان کشورها با حمایت از منافقین جنگ را ادامه دادند و نوک پیکان آن تهاجم نیز منافقین احمق بودند.

وی با تاکید بر اینکه اتفاقاتی که در تنگه مرصاد رخ داد یکی از برکت‌های روزهای آخر جنگ است، خاطرنشان کرد: اگر عملیاتی صورت نمی‌گرفت، خباثت‌های آنان ادامه پیدا می‌کرد و خداوند در این کمینگاه آن‌ها را در بر گرفت و خیل عظیمی از آنان به درک واصل شدند و اگر مقدمات فراهم بود در تنگه پاتاق باید نابود می‌شدند. 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: امام راحل به عمل بهنگام اعتقاد داشتند؛ ما اگر به دنبال نتیجه مطلوب هستیم باید بهنگام عمل کنیم؛ [هرچند] در مرصاد ضربه بزرگی را به منافقین وارد کردیم اما اگر همه چیز بهنگام بود، حتی یک نفر نیز از آنان جان سال بدر نمی‌برد؛ هرچند آنانی هم که زنده ماندند همچنان درحال خباثت ورزی هستند و در فضای رسانه‌ای جنگ به راه انداخته‌اند؛ امروز نوک پیکان تهاجم‌های رسانه‌ای علیه ایران، همین منافقین قرار دارند.

سردار فدوی با بیان اینکه در این ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به تکالیف عمل کردیم و خداوند نیز کمک کرده است،گفت: اکنون نیز محکم ایستاده‌ایم و دشمن همیشه مجبور است برای خویش توان ایجاد کند که علیه او اقدامی صورت نگیرد، امروز ایران در مرحله سوم قدرت قرار دارد که معدود کشورهای قدرتمندی به آن رسیده‌اند.

وی با اشاره به دو مرحله قبل، یعنی «دفاع» و «بازدارندگی»، بیان کرد: ما در دهه ۶۰ گفتیم که قدرت دفاع از خود را داریم، در دهه ۷۰ دشمنان اعتراف کردند که ایران قدرت بازدارندگی نیز دارد، آنان خوب می‌دانند که اگر اقدامی کنند ضرر آن از نفع‌اش بیشتر است و به همین دلیل است که بعد از جنگ تحمیلی هنوز اقدام نظامی انجام نداده‌اند.

فدوی با طرح این سوال که چرا این اتفاقات افتاده است؟ اظهار داشت: بدلیل آنکه خداوند و امامین انقلاب اسلامی امر کرده‌اند به قاعده‌های قرآن و تکالیف خدا عمل کنیم و نگران نتیجه نباشیم؛ ما مکلفیم و نتیجه دست خداوند متعال است.

سردار فدوی با بیان اینکه اکنون تمام دنیا توانمندی ایران را قبول دارند، افزود: الگوی این توانمندی عمل به وعده خداست، ما زمانی بهترین نتیجه را خواهیم گرفت که به وعده‌ی الهی عمل کنیم، عمل به وعده‌ای الهی شامل همه حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی کشور است.

وی ادامه داد: عده‌ای در دولت‌ها و در سال‌های بعد از جنگ رسما اعلام کردند باید مشکلات اقتصادی را با نظام اقتصاد سرمایه‌داری و آمریکایی رفع کنیم، آنان اگر به وعده خدا یقین داشتند و در کارهای سخت وارد می‌شدند، بسیاری از گرفتاری‌ها برطرف می‌شد.

سردار فدوی با بیان مشخص بودن دستورات الهی و عمل به آنان، ادامه داد: اثبات کرده‌ایم که فرایند انتقال مفاهیم و باروهای انقلاب اسلامی نسل به نسل به درستی صورت گرفته است، چه اینکه آن‌هایی که پس از جنگ به دنیا آمده بودند در مقابله با داعش و خارج از کشور پای کار آمدند و علیه آن‌ها جنگیدند و آن تهدید سخت را از بین بردند، همانطور که آرزوی داعش به گور رفت، آرزو دشمنان امروزی نیز به گور خواهد رفت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.