×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرنوشت برنامه«خندوانه» چه خواهد شد

به گزارش تهران۲۴، شب گذشته آخرین قسمت فصل هشتم «خندوانه» روی آنتن شبکه نسیم رفت؛ نهصد و بیست و دومین قسمت از برنامه«خندوانه» در حالی آغاز می‌شد که رامبد جوان تلاش کرده بود برای قسمت پایانی فصل هشتم تدارک ویژه‌ای ببیند، از این رو  در قسمت آخر، برنامه «خندوانه» زمان بیشتری  پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این قسمت پایانی برخلاف قسمت‌های پیشین جناب‌خان از ابتدا در کنار رامبد جوان بود و استندآپ و آیتم‌های مختلفی از میهمانان فصل و بخشی از پشت صحنه برنامه پخش شد. رامبد جوان در پایان برنامه با قرائت نامه‌ای برای مردم آرزو کرد آن‌قدر شاد باشند و موقعیت‌های شادمانی برایشان فراهم شود که نیازی به برنامه‌های سرگرم‌کننده نداشته باشند؛ اگرچه برنامه سرگرم‌کننده در بهترین شرایط ممکن هم به کار می‌آید.

مجری و طراح و کارگردان «خندوانه» درباره ساخت فصل نهم و بازگشت دوباره به آنتن، زمان دقیق و مشخصی اعلام نکرد اما گفت که یک شبی برمی‌گردیم پربارتر!

او پیش از این در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک در گفت‌وگو با علی ضیا از ساخت فصل نهم «خندوانه» بعد از محرم و صفر خبر داده بود.

محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم نیز به دنبال شایعاتی مبنی بر حذف «خندوانه» و ادامه پیدا نکردن «دورهمی» اعلام کرده بود که، این دو برنامه جزو سرمایه‌های سازمان صداوسیما هستند و مثل هرکار دیگری با ارتقا محتوایی و فرمی به آنتن برخواهند گشت.

رامبد جوان همچنین همزمان با پخش آخرین قسمت از فصل هشتم «خندوانه» متنی را منتشر و با بیان اینکه نمی‌داند در آینده چه خواهد شد، در عین حال نسبت به ساخت ادامه این برنامه ابراز امیدواری کرده است.

چندی پیش محمد بحرانی صداپیشه و سرپرست تیم ایده پردازی «جناب خان»، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، از احتمال پایان کار «خندوانه» در شبکه نسیم خبر داده بود. وی با اشاره به این نکته نوشته بود شاید بعد از پایان این فصل(هشتم)خندوانه برای همیشه به تاریخ بپیوندد.

با این همه پیشتر رامبدجوان در پاسخ به سوالی در رابطه با ادامه تولید برنامه خندوانه، گفته بود که «باید برای شروع فصل جدید به خودمان زمان بدهیم و مخاطبمان هم حوصله کند. اما ما خندوانه را دوست داریم و می‌خواهیم که ادامه پیدا کند و هیچوقت به تعطیل شدن خندوانه فکر نکرده‌ایم».  

حال باید دید پرونده«خندوانه»، در فصل هشتم برای همیشه بسته خواهد شد یا این برنامه قدیمی تلویزیون، در آینده‌ای نزدیک با تغییرات و تحولاتی دوباره به تلویزیون برمی‌گردد؟

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.