×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وزارت ارشاد مسئول حجاب سلبریتی‌ها است

به گزارش تهران۲۴، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت الاسلام سید علی خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفتگو با روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیرامون فضای عفاف و حجاب در جامعه با توجه به حواشی در فضای مجازی و رسانه ها صحبت هایی داشته است.

وی در بخشی از این گفتگو تاکید می کند: طرح جامع حجاب و عفاف ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند پایانی بر این نوع تنش ها و دوقطبی ها باشد. در این طرح جامع، مردم مقابل هم قرار نمی گیرند، طرح جامع حجاب و عفاف ستاد امر به معروف و نهی از منکر بدون حاشیه، برخورد تنش زا و به دور از دوقطبی سازی که جریان های ضدانقلاب از آن استفاده کنند، می تواند مسئله حجاب و عفاف را در جامعه ما حل کند.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد: از مسئولین و دستگاه‌های مختلف می خواهیم که به این طرح بپردازند. اجرای این طرح در حوزه دستگاه ها بسیار مهم است و ما اگر بخواهیم اجتماع را اصلاح کنیم باید از دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی آغاز کنیم. اگر بخواهیم اعتماد عمومی و ملی را برگردانیم باید از دستگاه ها شروع کنیم. در هر دستگاه مدیر دستگاه باید نسبت به کارمندان موظف باشد. مدیر هر دستگاه همانطور که نسبت به خدمات و کارایی آنها موظف است، باید نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی کارمندان و پوشش کارمندان موظف باشد.

خانمحدی افزود: این طرح در دستگاه‌های حاکمیتی و همچنین در حوزه های فرهنگی-رسانه‌ای و سینما و افراد مرتبط با آن بسیار مهم است. به عنوان مثال وزارت ارشاد باید به عنوان مسئول حجاب و پوشش بازیگران سینما و تلویزیون معرفی شود. در گشت ارشاد باید به سلبریتی ها و سلبریتی نما ها نیز پرداخته شود. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستگاهیست که باید مسئول حجاب این افراد باشد، چراکه این افراد به دلیل مطرح شدن در تریبون هایی مثل تلویزیون، سینما، تئاتر و رسانه های اجتماعی ممکن است سبب بدحجابی، اشاعه بدحجابی و یا بی حجابی در جامعه شوند.

این مقام مسئول عنوان کرد: ممکن است برخی از سلبریتی ها باعث اشاعه جرم بی حجابی شوند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به این زمینه ورود جدی داشته باشد. خطر «مسیح علینژادیسم» در کمین است و باید رفتار سلبریتی‌ها و سلبریتی نماهایی که منافع ملی و فرهنگ اسلامی را رعایت نمی‌کنند، رصد کرد. گشت ارشاد باید از مردم به سراغ مسئولین و علی‌الخصوص مسئولین وزارت ارشاد برود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.