×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کرمانشاه به کارگاه عمرانی تبدیل می‌شود/ تکمیل ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام استان

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار استان کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مهم و اثرگذار دولت سیزدهم تلاش برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح کشور است.

وی به بیش از ۴۰۰ طرح نیمه تمام بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان اشاره کرد و گفت: در مجموع در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه، ۲۰۰ طرح در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی مصوب شد که حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان، افزود: استان کرمانشاه حدود ۷۵ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد است. 

وی ادامه داد: با توجه به سیاست حاکم بر حوزه مدیریتی در حوزه عمرانی تا زمانی که پروژه نیمه‌تمام به ثمر نرسد اعتبار برای پروژه جدید اختصاص نخواهد یافت.

فخری خاطرنشان کرد: آب‌رسانی به شهر کرمانشاه، تکمیل ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه، فرودگاه و بزرگراه کرمانشاه به کامیاران از جمله پروژه‌های بزرگی است که امسال روند تکمیل آن‌ها در دست اقدام است.

وی اعتبار تخصیص یافته به راه‌آهن کرمانشاه را ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بزرگراه کرمانشاه به کامیاران با اعتبار ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان به زودی افتتاح خواهد شد.

فخری، تکمیل بزرگراه اسلام‌آباد غرب به قصرشیرین و باند روانسر به پاوه و همچنین باند دوم بیستون- هرسین- نورآباد را در قالب دیگر پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار عنوان کرد که برای هر کدام از آن‌ها اعتباری تخصیص یافته است.

وی در پایان، گفت: با تخصیص اعتبارات ان‌شاءالله امسال و سال دیگر شاهد کارگاه عمرانی در استان کرمانشاه در راستای خدمت به مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.