×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دولت سیزدهم بیش از دولت‌های دیگر به ظرفیت بسیج و سپاه اعتقاد دارد

به گزارش تهران۲۴،سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، درباره همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج با دولت سیزدهم گفت: سپاه و بسیج در تمامی دولت‌ها خودشان را موظف می‌دانند که در کنار آن‌ها برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر در تمام نقاط کشور همکاری کنند.

وی افزود: این دولت یک ویژگی دارد که بهتر و بیشتر از دولت‌های دیگر بسیج و سپاه و ظرفیت آن‌ها را می‌شناسد و به آن اعتقاد دارد، بنابراین تعاملات و همکاری‌ها طبیعتاً بیش از گذشته خواهد بود، کمااینکه هم اکنون در اقصی نقاط کشور در روستاها و مناطق محروم، فعالیت‌ها مضاعف شده است.

سردار حسن زاده در تشریح همکاری های بین دولت و سپاه و بسیج در یک سال اخیر بیان کرد: با آمدن جناب آقای دکتر رئیسی در بحث پروژه‌های آب‌رسانی و محرومیت‌زدایی و در خیلی از عرصه‌های دیگر که در شهرها شامل می‌شود، مانند خدماتی که در بخش بهداشت و درمان ارائه شد، همه شاهد بودند که رکورد تزریق واکسن در دنیا با حضور بسیج و بسیجیان شکسته شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله این روند را ادامه می‌دهیم تا به امید خدا تمام اهداف انقلاب اسلامی تحقق پیدا کند و مردم عزیز ما طعم شیرین مدیریت انقلابی و رفاه جامع و فراگیر را در کشورمان بچشند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.