×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مروری بر انتصابات جدید مراکز استانی صداوسیما

به گزارش تهران۲۴، در هفته جاری مدیرکل ۴ مرکز استانی کرمانشاه، همدان، گلستان و سمنان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، در احکامی جداگانه از سوی پیمان جبلی منصوب شدند. بر این اساس محمدمنتظر حجت به سمت مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه، کیوان الوندی به عنوان مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان، رسول شکری‌نیا به‌عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان و عبدالرضا دهرویه به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان منصوب شدند.  

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی «محمد منتظر حجت» را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه منصوب کرد. محمد منتظر حجت، متولد ۱۳۵۲ دارای کارشناسی ارشد مدیریت از سازمان مدیریت صنعتی، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه پیام نور و دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی سمنان است.

عضویت در سازمان نظام مهندسی؛ تهیه کنندگی تلویزیون در مرکز اصفهان، مدیر تولید سیما در مرکز یزد و معاونت سیما در مرکز یزد، قائم مقام مرکز کرمانشاه، سرپرست معاونت سیما در مرکز کرمانشاه، مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان و مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان از جمله سمت ‌های وی بوده است .

همچنین رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی کیوان الوندی را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان، منصوب کرد. احصاء و اولویت بندی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان برای حضور در عرصه‌‌های بین المللی، ملی و محلی؛ تلاش در مسیر عدالت رسانه‌ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست‌ها و پیوست‌های مربوطه و تمهید جهش کمی و کیفی در تولید محتوای حرفه ای و مردمی؛  انجام تدابیر لازم برای هم‌افزایی حداکثری رسانه ملی با ظرفیت های فکری، فرهنگی، اجتماعی، علمی و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی؛ و توجه ویژه به حوزه‌های مغفول عملیات رسانه ای اعم از روستاها، نخبگان و فرهیختگان، پشتیبانی رسانه ای از سبک زندگی ایرانی – اسلامی – انقلابی و … از جمله مواردی است که پیمان جبلی در حکم انتصاب کیوان الوندی بر آنها تاکید کرده است.

کیوان الوندی پیش از این سرپرستی صدا و سیمای مرکز همدان را بر عهده داشت. او همچنین قائم مقامی مرکز همدان، معاون صدا و معاون فضای مجازی و تهیه‌کنندگی و نویسندگی را در کارنامه دارد.

رسول شکری‌نیا رئیس پیشین شبکه تلویزیونی و اینترنتی سپهر و معاون امور استان‌های خبرگزاری فارس نیز با حکم جبلی به عنوان مدیر شبکه جدید مرکز گلستان معرفی شد. شکری‌نیا متولد سال ۵۵ و از فعالان حوزه فضای مجازی است. 

ضمنا مدیرکل روابط عمومی و بین الملل سازمان خصوصی سازی و انتشارات سروش صدا و سیما، رئیس سازمان فضای مجازی سراج استان تهران، معاون رسانه و شبکه های اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، جانشین مرکز سایبری بسیج و مسئول کمیته فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جمله فعالیت های وی در این مدت بوده است.

همچین رئیس سازمان صداوسیما در حکمی «عبدالرضا دهرویه» را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان، منصوب کرد.

عبدالرضا دهرویه، متولد ۱۳۵۴ دارای کارشناسی زبان و ادبیات فارسی و کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی است. خبرنگار روزنامه جام جم، تهیه‌کنندگی و نویسندگی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، مدیر تأمین و پخش صدا، معاون صدا، قائم‌مقام صداوسیمای مرکز سمنان و سرپرست صداوسیمای مرکز سمنان از جمله سمت‌های وی در سازمان صداوسیما بوده است.

پیش از دهرویه، حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان سکان‌دار مرکز سمنان بود که به علت بیماری کرونا و وخامت وضع جسمانی سال گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.