×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دشمنِ ناامید از تحریم، آشوب را کلید زد

به گزارش تهران۲۴، بهروز مردانی‌نژاد، در شهرکرد، گفت: دقیقا زمانی که در کشور جریانی سرکار می‌آید تا کشور را رو به جلو ببرد، دشمن تمام توان خود را به کار می‌بندد تا مانع و سدی در مقابل این موفقیت‌ها باشد.

فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر دولتی سر کار آمده که شدیداً به دنبال منافع ملی بوده و در بحث مذاکرات نیز کوتاه نیامده است.

مردانی‌نژاد، سیاست دولت فعلی که پیشرفت کشور را به برجام و نتایج آن گره نزده معقول دانست و افزود: این دولت اعتقاد دارد برجام قراردادی‌ست که می‌تواند منافعی داشته باشد اما همه چیز نباید منوط به این قرارداد شود.

وی توضیح داد: ما به دنبال خنثی‌سازی و رفع تحریم‌ها هستیم و دولت در این مدت نشان داده که می‌توان بدون برجام ارتباطات تجاری گسترده داشت و با کشورهای دیگر ارتباط برقرار کرد و حتی عضو پیمان‌های بزرگی مانند «قرارداد شانگهای» شد.

دشمن به دنبال دولتی ضعیف در ایران است

فعال سیاسی استان اظهار داشت: دشمنان به دنبال دولتی ضعیف در کشور هستند تا ایران به جای اینکه روابطش را با تمام دنیا اصلاح کند، دنباله‌رو غرب و در پی تأمین خواسته‌های آن باشد.

مردانی‌نژاد با اشاره به اینکه سیر مدنظر دشمن در این دولت ناکام مانده است، خاطرنشان کرد: دولت فعلی در پی اصلاح و ایجاد تعادل در روابط بین‌المللی‌ بوده و نگاهش فقط به غرب نیست.

آشوب و تحریم، ۲ روی یک سکه‌اند

وی با بیان اینکه آشوب و تحریم ۲ روی‌ یک سکه هستند، عنوان کرد: دشمن زمانی که متوجه شد تحریم‌ها آنگونه که باید مؤثر واقع نشده و ایران نیز پا پس نمی‌کشد، برنامه‌ وارد کردن فشارهایی از داخل برای امتیاز دادن و تضعیف کشور در بحث مذاکرات را پیش گرفت.

فعال سیاسی استان مهم‌ترین برنامه ضدانقلاب را ایجاد آشوب عنوان کرد و افزود: مرگ مهسا امینی بهانه‌ای بیش نبوده و همزمان با این اتفاق فضای مجازی و تمام رسانه‌های بیگانه وارد عمل شدند.

مردانی‌نژاد بیان داشت: لیدرهای اغتشاش‌گران مشخصند و بنا دارند اعتراضات مردم را به سمت آشوب ببرند.

وی با اشاره به اینکه در هیچ‌جای دنیا حمله به پلیس و آتش زدن و بریدن گلوی نیروی پلیس بدون عواقب نخواهد بود، تصریح کرد: برای مثال کوچک‌ترین تعرض‌ به پلیس انگلیس بلافاصله با واکنش شدید همراه است.

برنامه آشوب از قبل چیده شده بود

فعال سیاسی استان مطرح کرد: برنامه آشوب از قبل چیده شده بود و تمام این فشارها برای تضعیف و جلوگیری از پیشرفت کشور است.

مردانی‌نژاد با اشاره به اینکه هدف اول آشوب‌گران تضعیف ایران و ضربه زدن به مذاکرات است، اظهار کرد: هدف نهایی، ساقط کردن نظام است.

وی با بیان اینکه در موضوع اخیر نسبت به اغتشاشات گذشته مردم خیلی سریع وارد صحنه شدند، گفت: در فتنه ۸۸ تقریبا ۹ ماه و در اغتشاش بعدی نیز حدود یک‌ماه درگیری وجود داشت اما در آشوب اخیر در کمتر از یک هفته مردم نقش‌آفرینی کردند.

فعال سیاسی استان با تاکید بر اینکه ملت ایران هوشیارند و بسیاری از پشت‌پرده‌ها رو شده است، بیان کرد: در این میان فقط از احساسات برخی نوجوانان و جوانان سوءاستفاده شد که این موضوع ضعف ما را می‌رساند.

فضای مجازی را به دشمن واگذار نکنیم

مردانی‌نژاد فضای مجازی را مانند ناموس، مرز و خاک کشور دانست و اذعان داشت: در حال حاضر این فضا را کاملا در اختیار دشمن قرار داده و جنگ اندیشه‌ها را واگذار کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: از این موضع به شدت آسیب‌پذیر هستیم و مسئولان در این بخش کوتاهی کرده‌اند.

فعال سیاسی استان با اشاره به اینکه اغلب اخبار موجود زرد، منفی و مخالف نظام است، توضیح داد: وقتی فضای اندیشه و تفکر را در اختیار دشمن قرار داده‌ایم نباید انتظار تفکر کاملا صحیح از یک جوان داشته باشیم.

مردانی‌نژاد ضمن تاکید بر اینکه این ضعف باید اصلاح شود، تشریح کرد: بزرگ‌ترین آسیب را تاکنون از همین جا دیده‌ایم ولی کماکان عزم جدی برای ایجاد بستر و محیط مناسب در فضای مجازی وجود ندارد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.