×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حدود ۸۱ درصد مردم روسیه به پوتین اعتماد دارند

به گزارش تهران۲۴، در حالی که تنش‌های غرب و مسکو بر سر اوکراین ادامه دارد، «مرکز تحقیقاتی افکار عمومی آل راشن» نتیجه یک نظرسنجی درباره میزان اعتماد مردم روسیه به رئیس‌جمهور این کشور را منتشر کرد.

منابع رسانه‌ای در روسیه خبر دادند، اکثریت شرکت‌کنندگان در نظرسنجی «مرکز تحقیقاتی افکار عمومی آل راشن» (All-Russian Public Opinion Research Center) اعلام کردند که اقدامات ولادیمیر پوتین و دولت این کشور مورد تایید و حمایت آنها است.

به گزارش خبرگزاری تاس، طبق این نظرسنجی که از سوم تا نهم اکتبر (۱۱ تا ۱۷ مهر ماه) گرفته شده، میزان اعتماد به ولادیمیر پوتین ۸۰.۹ درصد است.

نظرسنجی این نهاد روسی از ۱۶۰۰ نفر از افراد ۱۸ سال به بالا در مناطق مختلف روسیه گرفته شده است. طبق این نظرسنجی، میزان حمایت مردم روسیه از اقدامات ولادیمیر پوتین ۷۵.۶ درصد شده که در قیاس با اوایل هفته جاری با کاهش ۱.۳ درصدی مواجه شده است.

۵۰.۸ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی نظر مساعد خودشان را درباره عملکرد «میخائیل میشوستین» نخست‌وزیر روسیه اعلام کردند و ۴۹.۸ درصد هم از عملکرد دولت روسیه حمایت کردند.

۶۲.۴ درصد از مردم روسیه در این نظرسنجی اعلام کردند که به میخائیل میشوستین اعتماد دارند که در قیاس با اوایل هفته جاری کاهش ۱.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

انتشار نتیجه این نظرسنجی در شرایطی انجام شده که همزمان با ادامه درگیری‌های روسیه و اوکراین، تنش‌های مسکو و کشورهای غربی شدت گرفته و فشارهای همه جانبه سیاسی، اقتصادی آنها علیه روسیه ادامه دارد.

کشورهای غربی به دنبال آغاز آنچه روسیه «عملیات نظامی ویژه» در اوکراین خوانده است، ضمن اعمال تحریم‌های بی سابقه علیه مقام‌های مختلف مسکو از شخص رئیس‌جمهور گرفته تا دیگر مقام‌ها، در حال ارائه انواع حمایت‌های تسلیحاتی، مالی و اطلاعاتی به کی‌یف هستند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.