×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جمله رمزی شهید مدافع حرم برای ابراز محبت به همسرش در جمع رفقا

به گزارش تهران۲۴،‌ فرزانه سیاهکالی‌مرادی همسر شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی‌مرادی درباره آخرین شب حضور همسرش قبل از اعزام به سوریه اینچنین روایت کرده است:

آن شب به همسرم گفتم گرچه نمی‌دانم زمان عملیات چه شبی است؛ اما بنشین تا برایت حنا ببندم، روی مبل کنار بوفه نشست و موها، محاسن و پاهایش را حنا بستم. در مورد اینکه برایش ساک ببندم یا چمدان، با من شوخی می‌کرد و می‌گفت: همه سبک سفر می‌کنند و آن‌ وقت تو یک چمدان بزرگ برایم لباس و وسیله گذاشته‌ای!

با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم. لحظه آخر به حمید گفتم: حمید تو را به همان حضرت زینب (س) هر کجا توانستی تماس بگیر. گفت: جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم. فقط یک چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگویم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستند، اگه صدای من را بشنوند از خجالت آب می‌شوم!

به حمید گفتم: پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه! من منظورت را می‌فهمم. از پیشنهادم خوشش آمده بود. پله‌ها را که پایین می‌رفت، برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چند باری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!

لبخندی زدم و گفتم: یادم هست! یادم هست.

به گزارش فارس، شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی‌مرادی اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۸ در استان قزوین به دنیا آمد. او در مأموریت جعفر طیار در عملیات نصر ۲ منطقه حلب ناحیه العیس سوریه، در روز ۵ آذرماه سال ۱۳۹۴ به فیض شهادت نائل آمد و مدال اولین شهید مدافع حرم قزوین را به خود اختصاص داد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.