×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نامه دانشجویان دانشگاه تهران به مولوی عبدالحمید: وحدت و امنیت دو خط قرمز برای تمام ایرانیان است

به گزارش تهران۲۴، جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران با ارسال نامه ای به مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان به اظهارات اخیر ایشان واکنش نشان داد.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:  

 انقلاب اسلامی ایران باعث شد که مسلمانان در جهان قدرت گرفته و صدایشان در عرصه های مختلف شنیده شود. پیش از انقلاب اسلامی در سال ۵۷ هیچ یک از ایرانیان آن قدر که اکنون عزت و احترام دارند، در آن زمان ها نداشته اند.

چیزی که در این سال‌ها باعث شده که ایران اسلامی به این قوت و قدرت در جهان برسد تنها در سایه وحدت وامنیت وتلاش همه مردم عزیز ایران بوده است.

برای همین وحدت و امنیت دو خط قرمز برای تمام ایرانیان است. در روزهای اخیر شاهد تجمعاتی بعد از نماز جمعه هستیم که ریشه آن ها را در بیانات حضرت عالی در خطبه‌های نماز جمعه می توان جستجو کرد.

نماز جمعه محلی برای اجتماع مسلمین  وسمبلی از وحدت در جامعه اسلامی است و شما در این نماز وحدت آفرین در  سخرانی خود بارها سخنان وحدت شکن و در مخالف با نظام جمهوری اسلامی را بیان کردید،  فرموده اید که در کشور ما آزادی بیان و قلم وجود ندارد مگر جز این است که همین انقلاب در اختیار شما عزیزان تریبون قرار داد که صدایتان شنیده شود پس لازمه آن احترام به وحدت و اصول این کشور است و این در حالی است که احترام به عقاید دیگران از تاکیدات دین ما است.

در سخنان‌تان از رفراندوم صحبت کردید در حالی که  حضور میلیونی مردم در ۱۳ ابان و ۲۲ بهمن بزرگترین رفراندوم است. آیا این حکومت جز پیشرفت و ابادنی برای مردم عزیز اهل سنت و  زاهدان داشته است شما این را با رژیم سابق مقایسه کنید.  در سخرانی هایتان از  تبعیض علیه زنان گفتید ایا میزان افراد،تحصیل کرده زنان و موفقیت آنان را در جهان با حجاب اسلامی را شاهد نبودید؟

 در پایان ما دانشجویان دانشگاه تهران از شما خواستاریم بر وحدت و امنیت میهن عزیزمان ایران تاکید کنید و باعث نشوید که تجزیه طلبان برای کشور ما دندان گرد کنند که اگر روزی این حرم از بین برود دشمنان به هیچ کدام از ما  رحم نخواهند کرد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.