×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرلشکر موسوی: آن‌هایی که با تضعیف توان امنیتی و اطلاعاتی باعث ترور هموطنان شدند، باید جواب بدهند

به گزارش تهران۲۴، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و نخبگان ارتقای سامانه برد بلند باور ۳۷۳، که با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت هموطنان در حوادث اخیر اظهار داشت: شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی(ع) و نیز اغتشاشات اخیر را تسلیت عرض می‌کنم. آن‌هایی که با مشغول‌سازی و تضعیف توان دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی باعث این وضعیت شدند، باید جواب بدهند. البته حساب ما با شیطان بزرگ جداست، ما طراح هر دو را یکی می‌دانیم؛ هم طراحی و اجرای اغتشاشات و هم طراحی و اجرای ترور و کشتار و ناامنی. هر دو سرنخش آمریکا، رژیم صهیونیستی و تفکر مردود سعودی است.

وی افزود: پیامد محتوم انقلاب اسلامی سقوط نظام سلطه به سرکردگی آمریکاست که قطعا اتفاق خواهد افتاد و با فرو افتادن بت بزرگ، بت‌های کوچکتر نیز خود به خود فرو می‌ریزند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به رونمایی از سامانه ارتقا یافته و دورایستای باور ۳۷۳  گفت: این دستاورد بزرگ، توانایی (هدف قرار دادن پهپاد در ۳۰۴ کیلومتری توسط سامانه باور ۳۷۳) را به همه شما و همه کسانی که در خلق آن سهم دارند، از جمله صنایع دفاعی، نیروی پدافند هوایی ارتش، شرکت‌های دانش بنیان مرتبط و دانشگاه‌های پشتیبان تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: عظمت این کار بزرگ یکی از این جهت است که مجموعه‌ای از دانش و فناوری‌های گوناگون، به روز و پیچیده است که یکی دو کشور بیشتر به آن دست پیدا نکرده‌اند و دیگر این که، این اتفاق مبارک، در تحریم و محدودیت کامل و فقط با فکر و دانش و به دست جوانان این مرز و بوم به نتیجه رسیده است، در حالی که سایر کشورها هیچ تحریم و محدودیتی هم ندارند، هنوز به آن دست پیدا نکرده‌اند.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: متاسفانه امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه نمی‌گذارد این پیشرفت‌ها و ده‌ها موفقیت مثل آن که در سایه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است، شیرینی خود را به ملت و به جهان نشان دهد. 

وی افزود: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بارها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفندهای شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امیدها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.

فرمانده کل ارتش با تشریح اقدامات دشمن خاطرنشان کرد: اتاق فکرهای جنگ شناختی نمی‌خواهند این ملت در شادی و شورموفقیت و سربلندی باشد، می‌خواهند او را دائم در غم، ناکامی، ناامیدی، نارضایتی و خود بدبخت بینی نگه دارند. این روش شیطان است و عزادار کردن، ماتم آفرینی و نا امید سازی از خطوات شیطان است و بر همه است که در جهاد تبیین، جوانان و آحاد این کشور را از غم، کینه، غصه، ماتم و کدورت بین خود برهانند و انسجام، همبستگی و برادری را دوباره به همه بازگردانند.

سرلشکر موسوی در پایان تأکید کرد: آن‌هایی که واقعا و از صمیم قلب به دنبال کشف حقیقت هستند، یک هفته، فقط یک هفته، چشم و گوش نازنین خود را بر صدا و تصویر شیطان ببندند و در یک فضای واقعی به اطراف خود بنگرند؛ به برادران و خواهران هموطن خود و فضای رو به پیشرفت این کشور نگاه کنند، آنگاه در می‌یابند چرا یک ملت این چنین با عشق پای نظام و انقلاب خود ایستاده و حاضر است جان خود را برای ارزش‌ها، آرمان‌ها و رهبر خود فدا کند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.