×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ترس صهیونیست‌ها از کابینه نتانیاهو: فاجعه بزرگی در پیش داریم

به گزارش تهران۲۴، «عاموس گلعاد» ژنرال اسرائیلی و رئیس سابق بخش امنیتی و سیاسی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و رئیس سابق پژوهشکده مرکز اطلاعات نظامی این رژیم (امان)، روز گذشته (شنبه، ۱۲نوامبر) وضعیت انتصاب‌ها در کابینه آینده تل‌آویو را به عنوان یک «فاجعه بزرگ» توصیف کرد.

طبق گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، این نظامی صهیونیست درباره فاجعه بزرگی که در صورت انتصاب «بزالل اسموتریچ» رئیس حزب «صهیونیسم دینی» به عنوان وزیر جنگ کابینه آینده این رژیم توسط «بنیامین نتانیاهو» رخ خواهد داد، هشدار داده است.

گلعاد روز گذشته در گفت‌وگویی رسانه‌ای که توسط شبکه ۱۳ اسرائیلی منتشر شد، به احتمال انتصاب اسموتریچ، رئیس حزب صهیونیسم مذهبی به عنوان وزیر دفاع در کابینه نتانیاهو اشاره کرده و درباره تبعات آن هشدار داده است.

این در حالی است که «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه، ۱۳نوامبر بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب «لیکود» را بعد از پیشتازی در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) رسماً مأمور به تشکیل کابینه کرد.

حالا نتانیاهو ۲۸ روز فرصت دارد تا کابینه خود را تشکیل دهد؛ او می‌تواند پس از این مدت ۱۴ روز دیگر نیز برای تشکیل دولتش مهلت دریافت کرد. چنانچه نتانیاهو موفق به نشکیل کابینه در این مدت زمان نشود، انتخابات کنست دوباره باید برگزار خواهد شد.

ترس‌ها از کابینه آینده رژیم صهیونیستی به رهبری نتانیاهو و همراهی افراط‌گرایان صهیونیست، تنها مختص محافل اسرائیلی نیست؛ پیشتر «عیساوی فریج» وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرده بود که کشورهای عربی نگران کابینه نتانیاهو و تغییر وضعیت سیاسی در تل‌آویو هستند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.