×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سلبریتی‌ها باید مالیات پرداخت کنند/ فضای مجازی باید مدیریت شود

به گزارش تهران۲۴ از زنجان؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب استان زنجان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا برگزار شد به سخنان حضرت علی (ع) در خطبه ۱۰ نهج‌البلاغه اشاره کرد و اظهار داشت: کلام امیرالمنین علی (ع) در این خطبه حجت را تمام کرده است و امروز هم کلام رهبری، جامعه متدین و دین‌دار است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه امروز مستکبران در تمام اقصی نقاط جهان برای اینکه در مقابل اسلام و نظام و ولایت‌مداری بایستند جنگ ترکیبی راه انداختند، تصریح کرد: به خواست خداوند در این ۴۳ سال جامعه روحانیون، حوزه‌های علمیه، همه و همه در مقابل این تهاجم‌های خصمانه دشمنان ایستاده‌‌اند و دشمن در هیچ زمانی برای رسیدن به اهدافش موفق نشده و موفق نخواهد نشد.

بیگدلی ضمن قدردانی از مساعدت‌های دستگاه‌های فرهنگی عنوان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که جامعه علما و روحانیون در همه فتنه‌های که دشمنان بر علیه ایران ایجاد کرده‌اند، در مساجد و محله‌های و برنامه‌های فرهنگی به تبیین و روشنگری پرداخته‌اند و نتیجه این روشنگری‌ها را به وفور دیده‌ایم.

وی به اهداف این همایش اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این همایش ایجاد وحدت، همدلی، هم افزایی و اعلان وفاداری به نظام و انقلاب و میدان‌داری است.

بیگدلی با بیان اینکه همه ما از انقلاب و نظام دفاع می‌کنیم و خواهیم کرد ضمن اینکه علما در این خصوص همیشه پای کار بوده‌اند و خواهند بود، گفت: در جریانات اخیر، روحانیون در کنار مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی به تبیین و روشنگری پرداختند، اما باز هم جا دارد بیش از پیش چرایی اتفاقات اخیر در کشور تبیین شود.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نبای میدان تاخت و تاز  به سلبریتی‌ها داد، اظهار داشت: خواهشمندیم مجلس هر چه سریعتر به موضوع نپرداختن مالیات توسط سلبریتی‌ها ورود پیدا کند و همچنین فضای مجازی باید قانون‌مند مدیریت شود.
پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.