×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اخراج خبرنگار شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» از جلسه سازمان ملل

به گزارش تهران۲۴، «مریم رحمتی» خبرنگار شبکه تروریستی ایران اینترنشنال از جلسه روز سه‌شنبه سازمان ملل اخراج شد.

این نشست با حضور «کاظم غریب آبادی» دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. شبکه تروریستی ایران‌اینترنشنال نوشته خبرنگارش به بهانه اینکه نشست غیرعلنی است از جلسه اخراج شده، حال آنکه نمایندگان رسانه‌های دیگر در آن جلسه حضور داشته‌اند.

در پی اصرار این خبرنگار برای حضور در جلسه، مسئولان برگزاری جلسه مجبور شدند که وی را از محل برگزاری نشست اخراج کنند.

وزارت امور خارجه ایران اواخر مهرماه شبکه سعودی «ایران اینترنشنال» را به دلیل  تهییج و تحریک اغتشاشگران در ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب ۲۷ مهر ماه در بیانیه‌ای از تحریم چند نهاد و شخص انگلیسی (بریتانیایی) خبر داد. در این بیانیه آمده بود: وزارت امور خارجه براساس مصوبات مراجع ذیربط، در چارچوب قواعد حقوقی مرتبط و سازوکارهای تحریمی مربوطه و به عنوان عمل متقابل، تعدادی از نهادها و اشخاص بریتانیایی را به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی، ترویج و تحریک به تروریسم، خشونت و نفرت پراکنی و نقض حقوق بشر تحریم می‌کند. اشخاص حقیقی و حقوقی فهرست شده، از جمله فعالیت‌هایی کرده‌اند که منجر به اغتشاش، خشونت و اقدامات تروریستی علیه ملت ایران شده است. در این فهرست مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا؛  ستاد ارتباطات دولت بریتانیا (GCHQ)؛ شرکت‌های ولانت مدیا، گلوبال مدیا و دی ام ای مدیا و بی.بی.سی فارسی و ایران اینترنشنال به عنوان شبکه‌های تحت پوشش آنها نیز قرار داشتند.

پایان پیام/.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.