×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ملت ایران شعار«مرگ بر آمریکا» را با صلابت‌تر از گذشته سر می‌دهد

به گزارش تهران۲۴، حجت الاسلام حسین طائب در مراسم روز دانشجو که با عنوان خاستگاه شعار «مرگ بر آمریکا» در دانشگاه تربیت معلم شهید مقصودی همدان با حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: شرارت آمریکایی‌ها در انحراف و اضمحلال دانشگاه‌های ایران در دوران پهلوی موجب شد جنبش دانشجویی ضد سلطه شکل گیرد.

وی با بیان اینکه با قیام دانشجویان یک انفجار در دانشگاه شکل گرفت و این شروع شعار «مرگ بر آمریکا» شد، گفت: جنبش دانشجویی در انقلاب ادامه پیدا کرد، جنبشی که هم به دنبال ارتقای علمی کشور و هم در پی آرمان‌خواهی بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه و ناآرامی‌های اخیر در کشور بیان کرد: آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با عملیات‌های ترکیبی می‌تواند در مسیر حرکت دانشجویی انحراف ایجاد کنند و شعار «مرگ بر آمریکا» را تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: این مرحله را نیز همانند برهه‌های دیگر که از ابتدای انقلاب با آنها مواجه بودیم پشت سر می‌گذاریم و همه ملت ایران و دانشجویان شعار «مرگ بر آمریکا» را با صلابت‌تر از گذشته سر خواهند داد.

طائب عنوان کرد: آمریکایی‌ها در این منطقه هر روز شکست‌های بیشتری را دریافت خواهند کرد، همچنان که مجبور شدند با خفت افغانستان و عراق را ترک کنند.

وی با اشاره به نظریه نظم نوین جهانی افزود: آمریکا با مشاهده دورنمای ضعف و زوال خود راهبرد تضعیف و محو سه قدرت بزرگ شرق، یعنی روسیه، چین و ایران در پیش گرفت.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بیان کرد: استکبار با ناکامی در تسلیم ایران در مذاکرات، هدف به زانو درآوردن مردم و دولت را دنبال کرد و در پی عدم موفقیت در این عرصه و عبور دولت از فشار تحریم‌ها، جنگ ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت که به طور قطع با هوشیاری و بصیرت مردم در این زمینه نیز ناکام می‌ماند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.