×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باید به دانشجویان اجازه شنیده شدن حرف‌هایشان داده شود

به گزارش تهران۲۴ به نقل از معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در اجلاسیه معاونین فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی قم برگزار شد، به روایتی از حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره و اظهار داشت: بر اساس این روایت کسی که بهترین بنده برای خداوند باشد خداوند نیز بهترین‌ها را برایش در نظر خواهد گرفت.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور فناپذیر بودن امور دنیایی را مورد توجه قرار داد و گفت: همه عزیزانی که در دانشگاه‌ها توفیق خدمت پیدا کرده‌اند در مسیر بزرگ و مهمی قرار گرفته‌اند که باید قدردان آن باشند.

وی اظهار داشت: باید به دانشجویان اجازه شنیده شدن حرف‌هایشان داده شود و تعامل و اقدامات تأثیرگذار فرهنگی در دانشگاه‌ها تقویت شود.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه دشمن به سراغ عرصه‌های نرم رفته و شناخت این عرصه جزو ملزومات است، افزود: برخی از جوانان ما دروغ‌های دشمن در فضای رسانه‌ای و مجازی و مسائلی که به آن‌ها القا شده را باور کرده‌اند؛ بنابراین در این برهه حساس جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند وظیفه همگانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در پایان با بیان اینکه برای بودجه‌های فرهنگی باید قابلیت برنامه‌ریزی داشته باشیم، افزود: به‌ غیر از سهم دانشجویی، برای حوزه فرهنگی که حوزه‌ای اصیل است باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.