×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقدام بی‌سابقه سازمان برنامه در دستکاری بودجه/ مصارف تغییر یافته

به گزارش تهران۲۴، حسن محمدیاری، با انتقاد از عملکرد سازمان برنامه و بودجه در تخصیص بودجه سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی منابع را در جریان بررسی بودجه تعریف کرد و محقق شده، اما مصارف آن تغییر پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه قابل قبول نیست که سازمان برنامه و بودجه خودسرانه ردیف‌های بودجه را تغییر دهد، گفت: بخش اعظمی از پروژه‌های مناطق کم برخوردار که نیاز به تزریق اعتبار داشتند، به حاشیه رفته است.

نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه پاسخگو نیست، تصریح کرد: مسئولان سازمان برنامه و بودجه باید عدالت، انصاف و توازن را در توزیع امکانات و اعتبارات به ویژه در بحث محرومیت زدایی رعایت کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی باید اقتدار خودش را در مقابل سازمان برنامه و بودجه نشان دهد.

محمدیاری ادامه داد: منابع بودجه محقق شده است، اما سازمان برنامه و بودجه، مصارف آن را جا به جا کرده است که این کار در ۴۳ سال اخیر اصلاً سابقه نداشته است.

نماینده مردم طوالش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بودجه مشخص شده است که فلان اعتبار برای موضوع مشخصی تخصیص داده شود، اما سازمان برنامه و بودجه تغییراتی را در آن اعمال کرده که قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.