×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سامانه های آمریکایی را نابود می‌کنیم

به گزارش تهران۲۴، به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه این کشور در مناقشه اوکراین در مسیر درستی حرکت می‌کند، گفت که مسکو در حال صیانت از منافع ملی روسیه، شهروندان و مردم این کشور است.

پوتین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی روسیه ۱، گفت: اطمینان دارم که در مسیر درستی حرکت و از منافع ملی خودمان حفاظت می‌کنیم. خیلی ساده بگویم، جز محافظت از شهروندان‌مان، هیچ انتخاب دیگری نداریم.

رئیس جمهور روسیه یادآور شد که مسکو پیش‌تر یعنی از سال ۲۰۱۴، تلاش کرده تا برای بحران اوکراین، راه‌حلی دیپلماتیک پیدا کند اما کی‌یف به دستور غرب، هیچ تمایلی برای مذاکره نشان نداد.

وی افزود: سیاست دشمنان ژئوپلیتیکی ما، تجزیه و تکه تکه کردن روسیه است؛ روسیه تاریخی. «تفرقه بینداز و حکومت کن» سیاستی بوده که همیشه اتخاذ کرده و حالا هم همین کار را می‌کنند.

وی تاکید کرد: در این میان، مسکو اولویت متفاوتی دارد و هدفش متحد کردن مردم روسیه است. مسکو همچنان مشتاق گفت‌وگو بر سر نوعی راه‌حل قابل قبول با تمام طرفین درگیر در جنگ اوکراین است. کسی که دست رد به سینه مذاکرات زد، ما نیستیم بلکه آنها این کار را کردند.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین در واکنش به تصمیم آمریکا برای ارسال سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، گفت که ۱۰۰ درصد اطمینان دارد روسیه قادر است این سامانه‌ها را در صورت ارسال به اوکراین، نابود کند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.