×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مقاومت بحرینی ها مراسم صهیونیستی «عید حنوکا» را لغو کرد

به گزارش تهران۲۴، به نقل از المیادین، تظاهرات گسترده در پایتخت بحرین منجر به لغو نخستین دور از فعالیت‌های یهودی موسوم به «عید الانوار» یا همان عید «حنوکا» شد که قرار بود در منامه برگزار شود.

شبکه تلویزیونی «اللؤلؤه» بحرین گزارش داد که تظاهرات گسترده مردمی در منامه منجر به لغو نخستین فعالیت‌های موسوم به «عیدحنوکا» شد که قرار بود عصر روز یکشنبه آغاز شود و رژیم سازشکار آل خلیفه اجازه برگزاری آن را در بحرین داده بود.

این خبر در حالی است که جنبش ابتکار ملی بحرین علیه عادی سازی با دشمن صهیونیستی، پیشتر ضمن اعلام مخالفت با برگزاری هرگونه مراسم و فعالیت‌های صهیونیست‌ها در بحرین، از مردم این کشور خواست تا مخالفت خود را با عادی سازی با رژیم صهیونیستی در همه اشکال و مظاهر آن اعلام کنند.

در بیانیه این جنبش همچنین تأکید شد که اجازه ورود صهیونیست‌ها به بحرین و برگزاری فعالیت‌های تحریک آمیز آنها در پایتخت این کشور، نمونه‌ای از تلاش برای تحمیل عادی سازی اجباری روابط با رژیم صهیونیستی بر مردم بحرین است که با آزادیخواهی و اراده آنها مغایرت دارد.

گفتنی است رژیم آل خلیفه در اواخر سال ۲۰۲۰ با رژیم صهیونیستی توافق عادی سازی روابط را به امضا رساند. در پی امضای این توافق، روابط میان آل خلیفه و رژیم صهیونیستی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی افزایش پیدا کرده است و برخی منابع از ایجاد یک منطقه یهودی نشین در منامه هم خبر داده‌اند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.