×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امنیت و آرامش ایران اسلامی ثمره خون شهداست

به گزارش تهران۲۴، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و سردار شریفی مسئول امور ایثارگران سپاه با خانواده شهدای مدافع امنیت استان تهران دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدارها با تجلیل از مقام شامخ شهدا، شهدا را زنده و ناظر بر اعمال و رفتار انسان‌ها توصیف و تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود به جایگاه ابدی رسیدند؛ ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا در مقابل شهدا و پیشگاه پروردگار سر افکنده نباشیم.

فرمانده کل سپاه همچنین در این دیدارها امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهدا توصیف و تاکید کرد: اگر جانفشانی و ایثار شهدای عزیز ما نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند، کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.

پدر شهید کمندی در دیدار با سرلشکر سلامی اظهار داشت: من نه تنها پسرم را تقدیم انقلاب کردم بلکه در دوران دفاع مقدس نیز برادرم به شهادت رسید و جان خود را تقدیم نظام و اسلام کرده است و بقیه فرزندانم را نیز در راه دفاع از اسلام تقدیم انقلاب می‌کنم.

همسر شهید تقی پور نیز در دیدار با فرمانده کل سپاه به بیان ویژگی‌ها و فضائل اخلاقی این شهید والامقام پرداخت و بر زنده نگه داشتن و ادامه راه شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.