×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
«پلیس مقتدر و حرفه‌ای؛ امین و مردمی» سرلوحه رئیس پلیس جدید کشور

به گزارش تهران۲۴، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در آیین معارفه که با حضور مقامات کشوری و لشکری در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، با سلام و درود به محضر مبارک امام عصر، ارواحنا فدا، و سلام و رحمت بر امام راحل و شهیدان و درود به رهبر فرزانه و خیرمقدم به میهمانان حاضر در مراسم معارفه اظهار داشت: از فرماندهی معظم کل قوا که با حکم اعتمادشان سرباز خویش را شایسته بر دوش کشیدن بار گران فرماندهی فراجا دیدند، صمیمانه سپاسگزارم و از خدای عالم قادر مهربان فروتنانه درخواست می‌کنم مرا در این آزمون دشوار موفق و سرفراز کند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: همه می‌دانیم که فراجا چه سازمان عظیمی است و چه رسالت سنگینی برعهده دارد؛ تامین امنیت و آسایش عمومی در این سرزمین پهناور به‌رغم کمبودها و نیازهای اساسی، کاری خُرد نیست و باید از تک‌تک کارکنان فداکار انتظامی که تاکنون این وظیفه را به بهترین شکل انجام داده‌اند قدردانی و تشکر کنم به‌ویژه از بردار گران‌قدر و عزیزم سرتیپ پاسدار، حسین اشتری و سایر سرداران و امیرانی که سکان‌دار این کشتی در دریای متلاطم سال‌های گذشته بوده‌اند.

وی افزود: اینک که ولی امر، مسئولیت تداوم این راه دشوار را به اینجانب محول فرموند، حکم او را امانتی الهی و مردمی می‌شمارم و باید با تمام توان اجرای بند بند آن همت گمارم و همواره متن آن را در نظر داشته باشم.

سردار رادان تصریح کرد: با معظم له و با آحاد ملت شریف‌مان پیمان می‌بندم آنچه در توان دارم به کار گیرم و با بهره‌گیری از هدایت‌ها،‌حمایت‌ها و دعاهای ایشان، پشتیبانی همه‌جانبه ستاد کل نیروهای مسلح دولت، مجلس، قوه قضائیه، و دیگر نهادها و سازمان‌ها و به‌ویژه با همت والا و کوشش بی‌دریغ کارکنان و ماموران فراجا روز به روز بر گسترش و بهینه‌سازی خدمات انتظامی به مردم بیفزاییم؛ عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندان کنم که به فرموده مولایمان یا هم‌کیشان من هستند و یا هم‌نوعان من و درهرحال شایسته تکریم و انصاف هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: امام راحل به‌واقع ملت رشید ایران را بی‌نظیر در تاریخ و آنان را ولی‌نعمت مسئولان نامیدند؛ بر این باوریم که هیچ‌کس از چتر حمایت و خدمت فراجا بیرون نیست و آسایش و آرامش مهم‌ترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است و خود را مکلف به تامین و حفاظت از این حق خداداد می‌دانیم.

سردار رادان افزود: سایه رحمت فراجا در همه‌جا و بر سر هر ایرانی گسترده است و دست اقتدارش مدافع حق ملتی است که سزاوار هرگونه جان‌فشانی و فداکاری است.

تصریح کرد: حرکت پرشتاب و عالمانه به سوی تحقق پلیس مقتدر و حرفه‌ای؛ امین و مردمی،‌سرلوحه آرمان‌‌‌‌‌های من و همکارانم در این دوره از مسئولیت است.

وی با بیان اینکه برای این جهاد خداپسندانه برنامه‌ها و نیازهای روشنی داریم، بر مهم‌ترین آنها تاکید کرد و گفت: خدمت عاشقانه و شبانه روزی به تمام شهروندان، سرعت و کیفیت‌بخشی بیش‌تر به خدمات انتظامی، تدوین و اجرای پیگیرانه معیارهای اخلاق حرفه‌ای و تکریم مراجعان، ‌احترام به حریم خصوصی و ارزش‌های ملی ارتباط پیوسته و هدفمند با افکار عمومی و استفاده از نخبگان و فرهیختگان ازجمله برخی موارد از برنامه‌های پیش روست.

وی افزود: رعایت اولویت‌ها و فوریت‌ها در ماموریت‌ها و خدمات، مقابله قاطع با ناامنی‌های اجتماعی و جرائم خرد و کلان بازتر کردن میدان ابتکار،‌ نوآوری و تصمیم‌گیری‌های شجاعانه از دیگر برنامه‌های دوران مسئولیت بنده است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.