×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به ۵ مادر باردار گرفتار در برف

به گزارش تهران۲۴، محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه امروز در کرمانشاه با اشاره به خدمات‌رسانی ۳۸ تیم عملیاتی مستقر در پایگاه‌های امدادی و ۱۵ تیم پشتیبان در شعب شهرستانی در پی بارش‌های اخیر در سطح استان، اظهار کرد: این ۳۸ تیم متشکل از ۱۳۲ نجاتگر آموزش دیده برای امدادرسانی به هرگونه حادثه احتمالی بود.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی و امدادرسانی ۲۲ دستگاه آمبولانس، ۱۵ دستگاه خودرو نجات کمک‌دار و ۲۰ دستگاه خودرو کمک‌دار پشتیبان، گفت: استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمادگی یک فروند بالگرد امدادی در استان از دیگر اقدامات لجستیکی هلال احمر استان طی ۷۲ ساعت گذشته بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار کرد: در این مدت زمان، پنج مادر باردار با کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر از جاده‌ها و مناطق صعب‌العبور شهرستان‌ها و روستاهای مختلف استان (روستای ورمقان از توابع شهرستان سنقروکلیایی، منطقه صعب‌العبور روستای سیدکریم بخش کوزران، روستای داربلوط شهرستان گیلانغرب و…) به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه امدادگران این جمعیت در پی بارش‌های اخیر به ۳۱۶ نفر از حادثه‌دیدگان در برف و کولاک استان کمک‌رسانی کردند، گفت: این حوادث در مجموع ۲۲ نفر مصدوم شدند که هشت نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.