×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کرملین: جنگ نیابتی غرب دلیل افزایش نیروهای روسیه است

به گزارش تهران۲۴، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (سه‌شنبه) استفاده کشورهای غربی از اوکراین برای اقدام علیه مسکو را دلیل افزایش حجم ارتش این کشور عنوان کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین درباره افزایش تعداد نظامیان روسیه به ۱.۵ میلیون سرباز، گفت: «این به دلیل اقدامات و جنگ نیابتی غرب است که علیه ما به راه انداخته است. امنیت روسیه باید بدون قید و شرط حفظ شود».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین توضیح داد که کرملین امکان برگزاری نشست جدیدی بین مدیران سرویس‌های اطلاعات خارجی روسیه و آمریکا را رد نمی‌کند.

سخنگوی کرملین درباره گزارش‌ها مبنی بر دور جدیدی از بسیج بخشی از نظامیان روسیه اظهار داشت که چنین شایعاتی از کشورهای خارجی علیه مسکو طراحی می‌شوند و این در حالی است که رئیس جمهور هرچیزی که لازم بود را درباره بسیج نیروها گفته بود.

پسکوف پیش از این نیز با بیان اینکه ترجیح روسیه، حل بحران اوکراین با ابزار سیاسی است، گفته بود که مواضع کی‌یف و متحدان غربی آن در حال حاضر اجازه مذاکره درباره این بحران را نمی‌دهد. (جزئیات بیشتر)

امروز همچنین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با اشاره به افزایش ۲ درصدی تولید نفت این کشور علی‌رغم تحریم‌های غرب، گفت مجموعه صنایع نظامی روسیه نیز سرعت جدی گرفته‌اند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.