×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کتاب «جهاد تبیین» در یک سال ۵۵ هزارتایی شد

به گزارش تهران۲۴، در سالگرد انتشار کتاب «جهاد تبیین»، چاپ بیست و دوم این کتاب با محتوای به روزرسانی شده توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) روانه‌ بازار نشر شد.

«جهاد تبیین» موضوعی است که در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. از منظر ایشان، کار انقلاب از اساس با تبیین، روشنگری، بیان منطقی، مستدل و دور از جنجال بوده و بدون تبیین، قطعاً هیچ فکری و هیچ اندیشه‌ متقنی، توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد. رهبری از این حرکت روشنگرانه با عنوان «جهاد» یاد می‌کنند و «جهاد تبیین» را یک فریضه قطعی و فوری می‌دانند و در این عرصه، هرکسی که می‌تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.

کتاب «جهاد تبیین» که توسط حجت الاسلام «سعید صلح میرزایی» گردآوری و تدوین شده، نخستین بار در اواخر دی ماه سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر، با انتشار ۵۵ هزار نسخه از این کتاب، چاپ «بیست و دوم» آن در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، ۳۲ صفحه شامل بیانات یک سال اخیر رهبر معظم انقلاب در موضوع «جهاد تبیین» در چاپ جدید به کتاب اضافه شده و چاپ بیست و دوم، در ۴۱۶ صفحه منتشر شده است.

مخاطبان می‌توانند این کتاب را از کتابفروشی‌های سراسر کشور یا از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir  تهیه کنند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.