×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن در حرم امام خمینی(ره)/ آغاز چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی

به گزارش تهران۲۴ از تهران، مراسم بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در حرم امام خمینی(ره) همزمان با چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و مردم انقلابی بار دیگر با آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

این مراسم از ساعت ۹ صبح با حضور برخی مسئولان، نمایندگان ادیان و اقشار مختلف جامعه برگزار شد و سخنران اصلی مراسم محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی است.

سیده پروانه عجمیان خواهر شهید مدافع امنیت روح‌الله عجمیان طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: امروز در سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور هستیم و خدا را شکر می‌کنیم که علی‌رغم سنگ‌‌اندازی ابرقدرت‌های پوشالی جهان، همچنان باقدرت زیر سایه نظام مقدس اسلامی با هم به گفت‌وگو نشسته‌ایم. 

وی افزود: ورود حضرت امام(ره) معجزه‌ای الهی بود؛ کسی که تمام قدرت‌های جهان سال‌ها سعی بر حذف اندیشه‌های او کرده‌اند در چنین روزی وارد کشور ایران شد و رسالت خود را بهترین شکل ممکن به انجام رساند و آنچه باقی مانده بر دوش ماست که تربیت نسلی صالح حافظ آرمان‌های مقدس نظام باشیم. 

خواهر شهید مدافع امنیت بیان کرد: تمام خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران پرافتخار دفاع مقدس این مسئولیت را درک نموده و به آن عمل‌کرده‌اند. امروزه بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری میدان جهاد تغییر کرده و در جریان اغتشاشات متوجه شدیم که رسانه‌های ملحد و منافق با جوسازی‌ها سعی بر تخریب روح و روان فرزندان این مرز و بوم داشتند. 

وی تصریح کرد: اینجانب سیده پروانه عجمیان، خواهر شهید روح‌الله عجمیان به نیابت از خانواده خود، خانواده‌های شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امنیت، همنوا با ملت شریف اسلامی ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح ایشان، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفته و با آرزوی طول ترم طولانی برای مقام عظمای ولایت در پیشگاه خداوند متعال و ملت شریف ایران اسلامی و دشمنان قسم‌خورده خارجی، حمایت قاطع خود را از مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارم. 

خواهر شهید روح‌الله عجمیان عنوان کرد: در این روز بزرگ که یادآور هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف مردم در مبارزه با فرعون زمان، رژیم منفور شاهشاهی و حامیان آن است، به تمام ساده‌لوحان و متوهمانی که دل به برپایی انقلاب رنگی و نابودی جمهوری اسلامی ایران بسته‌اند تنها یک سخن از سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی را گوشزد می‌کنم. 

وی بیان کرد: آری امروز که درخت تنومند انقلاب اسلامی تا آن‌سوی مرزها ریشه دوانده و ثمرات بی‌نظیر آن کام ملت ایران و ملل مستضعف و آزاده دنیا را شیرین کرده است و الگوی راستین را فراروی آن‌ها قرار داده و آنان را در مسیر ایستادگی، مقاومت و ستیز با قدرت‌های سلطه‌گر و نظام‌های دست‌نشانده منقطه‌ای با رهبران وابسته قرار داده است، در دفاع از این شجره طیبه هیچ‌گاه آرام نخواهیم نشست و تا اخرین قطره خون از حفظ کیان کشور دفاع خواهیم کرد. 

سیده پروانه عجمیان خاطرنشان کرد: شهیدان مدافعان امنیت را شاید بتوان از مظلوم‌ترین شهدا دانست؛ کسانی که مظلومانه از کشور دفاع نموده و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم امنیت این سرزمین کرده‌اند. آن‌ها به نیروی ایمان و بصیرت آراسته بودند و در شرایط مه‌آلود که تشخیص حق از باطل حتی برای برخی خواص مشکل بود، راه را یافتند. باید به حالشان غبطه خورد.
 
این خواهر شهید مدافع امنیت اظهار کرد: با بیان اینکه رمز پیروزی ملت ایران تبعیت از مقام معظم رهبری، بصیرت، لحظه‌شناسی و حضور فداکارانه در صحنه‌های مختلف و تعظیم شئاتر انقلاب اسلامی است، از طرف خانواده شهدا از تمام مردم وفادار انقلاب اسلامی دعوت می‌کنم تا با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن پاسخ کوبنده به اقدامات و تهدیدات استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار و رژیم غاصب صهیونیستی، مسیر تداوم جمهوری اسلامی ایران را تا ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کنند. 

در ادامه مراسم زنگ انقلاب اسلامی به صدا درآمد، گروه مارش ارتش جمهوری اسلامی نواخت و مداح اهل بیت، داود شکاری به شعرخوانی پرداخت و سپس محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت. 

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.