×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت زدایی/فتاح: آماده انتقال تجربه مولدسازی به دولت هستیم

به گزارش تهران۲۴، پرویز فتاح در آیین بهره‌برداری از ۷۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: اهتمام خوبی برای افتتاح پروژه‌های محرومان وجود دارد که البته همکاری‌های بسیار مطلوبی با دولت مردمی داشته‌ایم. این همکاری‌ها در دولت قبل نیز وجود داشت، اما استانداران این دولت به ما کمک‌های بیشتری کردند.

وی افزود: دو هفته گذشته در رشت ۲۲ هزار اسناد علوی را به صورت رایگان به مردم اعطا کردیم که ارزش تقریبی آنها ۱۰ هزار میلیارد تومان بود. اسناد علوی تحویل‌شده به مردم به ۱۳۵ هزار فقره می‌رسد. این اسناد زمین‌هایی بوده‌‌اند که پهلوی به زور از مردم غصب کرده بود و سندهای این زمین‌های زراعی،‌ کشاورزی و مسکونی را به نام خود زده بود، اما ما این اسناد را به مردم واگذار کردیم.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: در طرح مسکن ملی هزار هکتار رایگان زمین در اختیار قرار دادیم که ارزش این نیز چند برابر ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی است.

فتاح افزود:  همچنین ۲ هزار میلیارد تومان وام اشتغالزایی به محرومان اعطا کردیم.

وی درباره همکاری بنیاد مستضعفان با نهادهای حمایتی نیز گفت: با کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی همکاری‌‌‌‌های بسیار تنگاتنگی داریم و این هم‌افزایی‌ها در حال انجام است و هیچ موازی‌کاری وجود ندارد.

فتاح همچنین با اشاره به آغاز طرح مولدسازی در کشور گفت: ما این رویه را در بنیاد دنبال کرده‌ایم. رویه بسیار مطلوبی است، به‌طوری‌که اموال متروکه را به مولدسازی می‌رسانیم و به دنبال آن تولید و اشتغال صورت می‌گیرد و حتی حاضر هستیم در این باره نیز به دولت کمک کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان  در حاشیه برنامه بهره برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت زدایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال به پایان رساندن آزاد راه تهران شمال هستیم که این بیانگر آن است که ما با تحریم ها غلبه کردیم.

وی افزود:  بنیاد مستضعفان بر هیچ پروژه ای متوقف نبوده که تحریم در آن اثر گذاشته باشد.

فتاح ادامه داد: ۳۶ شرکت بنیاد بورسی آیت و در سامانه های صورت های مالی منتشر می شوند.

رئیس بنیاد مستضعفان  درباره خدمات این بنیاد در مناطق محروم اظهار کرد: تمام برنامه‌های بنیاد مستضعفان در مناطق محروم پیش می‌رود و اقدامات بنیاد مستضعفان منجر به اشتغال پایدار می‌شود و در همین راستا ۲ هزار میلیارد تومان کمک مالی برای اشتغال داشته‌ایم.

فتاح تاکید کرد: ما مولد سازی را از دورن خود آغاز کرده ایم ومی توانیم تجربه مولد سازی را به دولت انتقال دهیم.

وی با اشاره به افتتاح آزادراه تهران شمال گفت: خبرهای خوبی در رابطه با آزاد راه تهران شمال در اسفند ماه می‌شنویم.

رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به این پرسش که آیا به دولت خواهد رفت؟ گفت: خبری مبنی بر اینکه ما به دولت برویم وجود ندارد و با دولت همراهی داریم.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.