×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
‌‌امام‌رضایی‌ها به کمک مردم ‌زلزله‌زده سوریه و ترکیه می‌روند/ ‌توزیع روزانه ۲۰هزار پرس غذا در خوی‌

به گزارش تهران۲۴ از دلیجان، حسین یکتا در حاشیه مراسم یادواره شهدای شهرستان دلیجان در مصلای بقیة الله الاعظم(عج) دلیجان در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره اقدامات صورت‌گرفته در خوی اظهار داشت: در خوی تمام دستگاه‌های دولتی، گروه‌های جهادی، سپاه و بسیج و جمعیت امام‌رضایی‌ها پای کار آمدند و ‌یک کمپ ۲۰۰خانواری بلافاصله در منطقه برپا شد.

‌وی ساخت آغل‌های دام روستاییان، تکمیل انبار ‌تدارکاتی و کمک به روستاییان زلزله‌زده را از دیگر اقدامات جمعیت امام‌رضایی‌ها برشمرد و ادامه داد:‌ همچنین یک آشپزخانه بزرگ طبخ غذا در خوی ایجاد شد‌ که روزانه قریب به ۲۰ هزار پرس غذا طبخ، بسته‌بندی ‌و ‌بین مردم منطقه ‌توزیع می‌شود.

یکتا با بیان اینکه ‌”آنچه در خوی می‌بینیم با اینکه زلزله مهیب و سنگین نبود، اما وحشت زیادی بین مردم ایجاد کرد”،‌ افزود: ‌‌بخشی از خانه‌های آسیب‌دیده نیاز به ترمیم یا تخریب و بازسازی دارند.

مسئول قرارگاه امام‌رضایی‌ها ادامه داد: عشق، محبت و حضور مردم سبب شد مشکلات رفع شود چراکه هرجا مردم آمدند تمام مشکلات‌ حل می‌شود به‌طوری که در شرایطی که دشمن داشت فتنه  می‌کرد قصه حضور قوی مردم، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای د‌ولتی‌، جهادی‌ها، بسیجیان، هلال احمر و… ‌نشان داد دست خدا وسط میدان است.

یکتا عنوان کرد: هرمجموعه با یک ظرفیت آمدند، نقدینگی و کمک‌های غیرنقدی مردم باعث شد در سطح روستاها یک مانور بزرگ داشته باشیم و در سطح شهر با ایستگاه صلواتی و نانوایی صلواتی و بنه و تدارکات زدیم تا به مردم منطقه کمک کنیم.

وی با اشاره به زلزله مهیب ترکیه و سوریه خاطرنشان کرد: در حال بررسی و مطالعات برای کمک به ترکیه و سوریه هستیم تا بتوانیم به مردم زلزله‌زده این دو منطقه نیز امدادرسانی کنیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.