×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرنخ‌های جدید سپاه کرمانشاه از مسمومیت دانش‌آموزان

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، اظهار کرد: ایستادگی ملت ایران، فرهنگ ایثار و شهادت هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم کوبیده است.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا و دشمنان این مرز و بوم با دو راهبرد هویت‌زدایی و هویت‌زایی غربی به جنگ ارزش‌ها و اعتقادات آمده‌اند؛ یقینا آینده ازآن ماست و پیروز آینده در این مباحث هم نظام و جمهوری اسلامی ایران است.

 فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه یادآور شد: در طول عمر با برکت انقلاب هر اتفاقی که برای کشور افتاده اول با ناامیدی، ترس و اضطراب شروع شده و بعد به امید و سربلندی و پیروزی ختم شده است.

وی گفت: دشمنان در جریان اغتشاشات ماه‌های گذشته تلاش کردند به بهانه حجاب به نظام ضربه بزنند، اما به یاری خداوند و علی‌رغم خسارت‌های زیادی که در حوزه‌های مختلف به کشور وارد کردند، اما با بصیرت مردم نتوانستند به اهدافشان برسند.

ریحانی در ادامه به دستاوردها و پیشرفت‌های علمی، نظامی و دفاعی کشور اشاره کرد و افزود: امروز جهاد تبیین یک راهبرد اساسی در برابر جنگ تحریف دشمنان است؛ باید بگوییم و توجیه کنیم هر چند هزینه دارد هزینه کتک خوردن دارد، هزینه برکنار شدن دارد، هزینه آبرویی دارد اما اگر اعتقاد داریم باید برای دین و انقلاب هزینه بدهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سناریوی جدید دشمن با عنوان جنگ روانی در مدارس اشاره کرد و گفت: دشمن چون در چند ماه اخیر در اغتشاشات راه به جایی نبرده امروز با این نقشه جدید به میدان آمده و آرامش دانش‌آموزان و خانواده‌ها را نشانه رفته تا با ایجاد فضای ترس و جنگ روانی به هدف خود که همان به تعطیلی کشاندن مدارس است، برسد.

ریحانی تصریح کرد: در آینده نزدیک توطئه مسمومیت دانش‌آموزان هم خنثی خواهد شد. در خصوص این ماجرا در کرمانشاه سرنخ‌هایی داریم که در حال دنبال کردن و بررسی این سرنخ‌ها بوده و نتایج این بررسی‌ها در آینده اعلام خواهد شد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.