×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تظاهرات سراسری مردم فرانسه علیه دولت ماکرون

به گزارش تهران۲۴ به نقل از اسپوتنیک، در ادامه تظاهرات هفتگی مردم فرانسه علیه «اصلاح قانون بازنشستگی»، امروز پنج‌شنبه نیز هزاران نفر در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار دادند و نیروهای پلیس با رفتارهای خشونت‌آمیز در حال متفرق‌کردن معترضان هستند.

به نوشته اسپوتنیک، داده‌های اطلاعاتی نشان می‌دهد که امروز در ۲۷۰ منطقه در فرانسه، تظاهرات برگزار می‌شود و در برخی مناطق معترضان شرکت‌ها و کارخانه‌های صنعتی و بزرگ‌راه‌ها را مسدود کرده‌اند.

مقامات فرانسوی پیش‌بینی کردند که امروز بیش از ۶۰۰ هزار نفر در تظاهرات سراسری علیه قانون جدید بازنشستگی شرکت خواهند کرد.

دولت فرانسه چند هفته پیش بدون تأیید پارلمان این کشور قانونی را تصویب کرد که در صورت اجرا سن بازنشستگی را از ۶۲ سال به ۶۴ سال افزایش می‌دهد؛ قانونی که با اعتراض شد و تظاهرات گسترده اتحادیه‌های کارگری فرانسه روبرو شده است.

برخورد شدید نیروهای پلیس با معترضان در پاریس

برخی از معترضان در پاریس در حال نزدیک‌شدن به کاخ الیزه، محل اقامت امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه هستند که با برخورد خشن نیروهای پلیس روبرو شدند.

معترضان فرانسوی شرکت « LVMH» را تصرف کردند

خبرنگار اسپوتنیک که در حال پوشش تظاهرات سراسری فرانسوی‌ها علیه دولت ماکرون است، با انتشار تصاویری اعلام کرد معترضان هم‌اکنون وارد ساختمان شرکت بین‌المللی «ال‌وی‌ام‌اچ» در پاریس شده‌اند و برخی نیز در حال آ تش‌زدن این ساختمان هستند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.