×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگاه‌های مختلف برای تحقق شعار سال هماهنگ باشند

به گزارش تهران۲۴،حجت الاسلام جواد نیک‌بین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام مبنی بر اینکه انتخاب شعار اقتصادی به معنای بی اعتنایی به مسائل اجتماعی و فرهنگی نیست، اظهار داشت: مقصود مقام معظم رهبری این است که اولویت اول در کشور ما موضوعات اقتصادی است، اما مابقی موضوعات کشور در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هم اهمیت دارند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی بیان کرد: درست است که موضوعات اقتصادی اهمیت زیادی دارد و روی سایر مسائل کشور تأثیر می‌گذارد، اما مسائل و حوزه‌های دیگر کشور هم باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان باید به این بخش‌ها هم توجه کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، اظهار داشت: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف و پیگیری نهادهای مجری باعث می‌شود شعار سال محقق شود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا لازم است مجلس برای تحقق شعار سال قانون‌گذاری کند، گفت: در حوزه قانون‌گذاری هر زمان که دولت نیاز به قانون داشته باشد، مجلس آمادگی دارد که در کمتر از ۷۲ ساعت قانون مورد نظر دولت را مصوب کند، اما در حوزه‌های مرتبط با مهار تورم و رشد تولید ما مشکل کمبود قانون نداریم.

نیک‌بین تاکید کرد: مصوباتی که باعث کسری بودجه می‌شود، تورم زا است و یکی از الزامات تحقق شعار سال آن است که مراقبت شود تا چنین مصوباتی در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.