×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وزیر کشور: انسانیت در تمدن غرب ذبح شده است

به گزارش تهران۲۴، گردهمایی مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و اداری استان همراه با مسؤولان حراست‌ها با محوریت حجاب و عفاف با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، عبدالصمد خرم‌آبادی معاون نظارت بر امور دادسراها، ضابطان و زندان‌های کشور، علیرضا فخاری استاندار تهران صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

احمد وحیدی وزیر کشور در این گردهمایی اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب امروز به یک موضوع رایج در کشور تبدیل شده است؛ اصولا مسئله، مسئله برخورد دو تمدن است، تمدنی مبتنی بر ارزش‌های الهی و انسانی، اخلاقی و تمدنی مبتنی بر ارزش‌های مادی لذت پرستی و لذت جویی و کالاواره قلمداد کردن زنان و مردان.

وی افزود: در تمدن غرب انسانیت انسان‌ها ذبح شده است و انسان در آنجا به حیث یک محصول و کالا قلمداد می‌شود؛ آمریکا که سردمدار آن تمدن است، با نزدیک به ۱۷۰ هزار زندانی زن بزرگترین زندان زنان را در دنیا دارد،  نزدیک به ۵۰ درصد در آمریکا فرزندان نامشروع هستند، زنان تحت آزار جنسی قرار می‌گیرند؛ ماهیت تمدن غرب این است.

وزیر کشور بیان کرد: این تمدن غرب سایه شوم خود را با قلدری رضاشاه با کشف حجاب نشان داد، کشف حجاب یک طرح استعماری و یک طرحی برای نابود کردن چارچوب‌های معنایی و رفتاری اسلامی حاکم بر ایران بوده است.

وحیدی گفت: حجاب مانع بزرگی برای پیشرفت فرهنگ غربی در ایران بوده که این باید توسط غرب شکسته می‌شد که طبعا زن و مرد ما اسیر آن فرهنگ استعماری می‌شدند و جریان استعمار را دنبال می‌کردند.

وی اظهار داشت: امروز از جمله روزهایی است که آن لکه سیاه و لکه ننگ بر پیشانی رژیم کودتایی رضاقلدر در این کشور است؛ مردم در گوهرشاد چه چیز خواستند؟ حرفشان این بود که چرا قصد دارید به زور حجاب را از سر ما بکشید که مواجه با ان کشتار می‌شوند، کشتاری توسط رژیم منحوس پهلوی که مورد حمایت غرب، انگلیس و امریکا بوده است.

وزیر کشور بیان داشت: حالا غربی‌ها مدعی حقوق بشر و مدعی حقوق زنان هستند، جنبش فمنیسم بدترین جنبش علیه زنان است، چون زن را از ان اعتلایی که مکاتب الهی و به ویژه مکتب اسلام ما که زن را در اعتلا قرار می‌دهد، به پایین می‌کشد.

وحیدی ابراز کرد: امروز تمدن غرب هم آغوش با موضوع برهنگی است، برهنگی جز لاینفک تمدن غرب شده است؛ جنبش دروغین ضد زن را به عنوان زن زندگی آزادی، آن‌هایی که در سابقه شان مفاسد اخلاقی هست ایجاد کردند.

وی تاکید کرد: امروز بانوان ما در اوج عزت و افتخار در کشور ما هستند و رکن اصلی قدرت جمهوری اسلامی همین زنان و بانوان هستند؛  البته دشمن تلاش می‌کند که وارونه نشان دهد که البته شکست خوردند و مشت محکمی بر دهان آنان خورد.

وزیر کشور گفت: مسئله عفاف و حجاب امروز یک عنصر مهمی برای ما است، یک عنصری است که صیانت خانواده را حفظ می‌کند؛ مگر کسی می‌تواند به خود اجازه دهد به این عنصر هویتی با ارزش متعرض شود.

وحیدی تشریح کرد: نباید کسانی به خود اجازه دهند که مروج بی‌حجابی شوند که آن‌ها حتما از نوادگان رضاقلدر هستند؛ آن‌هایی که تلاش می‌کنند بر خلاف قانون کسانی را تحریک کنند که در مقابل موضوع عفاف و حجاب بایستند، حتما تلاششان محکوم است و در حال قانون شکنی هستند.

وی یادآور شد: تحریک کنندگان به بی حجابی در حال برخورد با هویت اصیل ایرانی هستند و ضد منافع ملی کار می کنند و در میدانی که دشمن طراحی کرده بازی می‌کنند؛ کسی حق ترویج بی‌حجابی و بی عفتی را ندارد.

وزیر کشور بیان کرد: قوه قضاییه ما با قدرت با این هنجار شکانان برخورد می‌کند، با کسانی که برهنگی را تئوریزه می‌کنند به شدت برخورد می‌شود؛ کسی حق ندارد چارچوب های معنایی نظام را خدشه دار کند.

وحیدی تاکید داشت: امام خمینی در اولین اقداماتشان پس از پیروزی انقلاب، هویت اصیل ایرانی را به جامعه برگرداندند؛ حجاب یک مسئله تمدنی است، یک مسئله فکری است، تقابل یک فکر الهی و یک فکر الهی در برابر یک تمدن و طرز تفکر پوسیده غربی.

وی گفت: ما مسؤولان همه مکلف هستیم با تمام قوا از ارزش‌های الهی دفاع کنیم، غلط می‌کند کسی به بانوی محجبه ما توهین کند؛ ما یک مهلت و تذکر دادیم به کسانی که نادانسته وارد این ماجرا شدند که خودشان را جدا کنند و از طراحی دشمن خارج شوند، ولی با کسانی که به شکل معاندانه و به شکل سازمان یافته در این مسئله نقش دارند، حتما باید برخورد شود.

وزیر کشور تاکید کرد: امروز دستگاه قضایی ما کاملا مقتدرانه در صحنه است، اما برعهده مردم هم است که محترمانه تذکر لسانی دهند.

وحیدی خاطرنشان کرد: یکی از اندیشکده‌های آمریکایی گفته بود که ما دو مشکل بزرگ در ایران داریم؛ اولین مشکل، ولایت فقیه و دومین مشکل حجاب است، اکنون که زورمان به ولایت فقیه نرسیده است و شکست خورده ایم، باید روی حجاب تمرکز کنیم.

وی گفت: آن‌ها برای این مسئله طراحی می‌کنند و پول می‌دهند و کسانی هستند که پول گرفتند که برای اینکه یک مسیری را با برهنگی رفت و آمد کنند، آن‌ها با طراحی وارد شده‌اند.

وزیر کشور بیان داشت: جمهوری اسلامی که عفاف و حجاب را یک عنصر مهم می‌داند، به تأسی از فرمایشات قران کریم و اهل بیت و امروز در قالب قوانین، عفاف و حجاب را عاملی برای پرداختن مردم به امر سیاست قرار داده است.

وحیدی تشریح کرد: یعنی جامعه با حجاب‌تر حواسش به دشمنان است و عرض اندام سیاسی می‌کند؛ مردمی که اسیر لذت‌های دنیایی می‌شوند، نمی‌دانند در جوامعشان چه خبر است و سرگرم مسائل دنیایی می‌شوند.

وی افزود: تمدن غرب می‌خواهد نگاه جوامع را از سیاست دور کند، می‌خواهد دانشجویان به مسائل سیاسی، منافع ملی فکر نکنند، اما جمهوری اسلامی با حفظ ارزش‌ها قصد دارد جامعه را به تعالی برساند.

وزیر کشور بیان کرد: ما در تهران در مرکز انقلاب اسلامی باید فرهنگ اصیل و پرافتخار و انسان‌ساز خودمان را که برگرفته از اسلام ناب است به جدیت دنبال کنیم؛ ما به زنان خود افتخار می‌کنیم که در اوج فهم و شعور هستند، امروز زنان ما سیاسی ترین زنان در دنیا هستند، زنان در خیلی از کشورها کاری به سیاست ندارند، اما زنان جامعه ما با اعتقاد به ارزش‌ها و حفظ حجاب، ذهن خود را برای پرداختن به مسائل واقعی بشر آماده می‌کنند.

وحیدی در پایان تاکید داشت: در هیچ فضایی که تحت اشراف دستگاه دولتی است نباید بر خلاف قانون عمل شود، اقای استاندار موظف به تذکر است و اگر دستگاه‌ها به تذکر گوش ندادند باید مسؤول آن تعویض شود.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.