×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقشه سفارت آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی

به گزارش تهران۲۴، مصوبه اخیر پارلمان اتحادیه اروپا مبنی بر لزوم باقی ماندن آوارگان سوری در لبنان، خشم محافل سیاسی در این کشور را برانگیخته است، به طوری که مسئولان لبنانی معتقدند که کشورهای اروپایی همچنان به دیدِ استعماری به بیروت می‌نگرند.

نقشه سفارت آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر مطرح جهان عرب درسرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم نوشت: مسأله آوارگان سوری تبدیل به یکی از مهم‌ترین مسائل لبنان به دنبال مصوبه اخیر اتحادیه اروپا شده است. اتحادیه اروپا خواسته که این آوارگان، در لبنان باقی بمانند. به نظر می‌رسد که این مصوبه اروپا، مقدمه‌ای برای ادغام آوارگان سوری در جامعه لبنان باشد. این در حالیست که مسئولان لبنانی، معتقدند که غربی‌ها به این کشور به دیدِ استعماری نگاه می‌کنند.

در ترکیه نیز با نزدیک شدن به انتخابات شهرداری‌ها، شاهد افزایش موضع گیری ها علیه آوارگان سوری در این کشور هستیم. تعداد زیادی از این آوارگان در ترکیه به بهانه نقض قوانین بازداشت شده‌اند. سالانه بودجه‌های هنگفتی از سوی اتحادیه اروپا به ترکیه برای هزینه‌های مربوط به آوارگان سوری پرداخت می‌شود اما هیچکدام از آنها جز بخش اندکی از این بودجه، صرف این افراد نمی‌شود. درهای سوریه در برابر همه یا اکثریت سوری‌های مقیم خارج باز است اما در ابتدا باید شرایط بازگشت آنها فراهم شود که پرداخت غرامت به دمشق از سوی استعمارگران و همپیمانان عرب آنها در کنار بازسازی سوریه از جمله این شروط است.

نقشه سفارت آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی

روزنامه العربی الجدید در صفحه نخست خود به اوضاع سودان اشاره کرد و نوشت: درگیری‌ها در خارطوم پایتخت سودان هم چنان ادامه دارد و نگرانی‌ها نسبت به تشدید یک جنگ داخلی خشونت بار، افزایش پیدا کرده است. جنگ در سودان در حالی وارد چهارمین ماه خود می‌شود که نمایندگان ارتش این کشور، مذاکرات جده را از سر گرفته‌اند؛ مذاکراتی که تاکنون به نتایج ملموسی دست پیدا نکرده است.

نقشه سفارت آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی

روزنامه القدس العربی در خصوص اوضاع فلسطین نوشت: با وجود انتقادات ظاهری دولت آمریکا از سیاست‌های کابینه تندرو نتانیاهو، فلسطینی‌ها همچنان به تنهایی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند. در سایه افزایش روند یهودی سازی اماکن مقدس و کشتار فلسطینی‌ها و نبود یک چشم اندازی سیاسی برای حل این مسأله، خفقان و تنش در فلسطین اشغالی تشدید شده است.

در حالی در مناطق مختلف فلسطین اشغالی، شاهد کشتار مردم بی گناه توسط نظامیان صهیونیست هستیم که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، به تازگی از اردوگاه جنین بازدید کرده است؛ اقدامی که سوالات زیادی را در ذهن فلسطینی‌ها در خصوص تلاش وی برای بازگرداندن محبوبیت مردمی به این تشکیلات، ایجاد کرده است.

نقشه سفارت آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی

روزنامه سوری الوطن در گزارشی نوشت: اشغالگران آمریکایی در حال تقویت پایگاه‌های خود در سوریه و انتقال تجهیزات نظامی به حومه شمالی استان دیرالزور هستند. این نظامیان، تجهیزات خود را در پایگاه‌های موجود در اطراف میدان گازی کونیکو و نفطی العمر مستقر کرده‌اند. این در حالیست که عشایر استان دیرالزور، الرقه و الحسکه، حمایت خود را از ارتش سوریه علیه اشغالگران آمریکایی و حضور آنها در نزدیکی رود فرات، اعلام کرده‌اند. آنها تاکید کردند که آماده مبارزه در کنار ارتش سوریه علیه اشغالگران هستند.

نقشه سفارت آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی

روزنامه سوری الثوره در خصوص سیاست‌های کشورهای غربی نوشت: هیچ کشوری نیست که از سیاست‌های تروریستی آمریکا در امان مانده باشد. این آمریکا بود که برای نخستین بار از سلاح‌های شیمیایی و هسته‌ای در جهان استفاده کرد. اما در مقابل، خود را به عنوان پلیس جهان و عامل اجرای قوانین بین المللی معرفی می‌کند؛ قوانینی که توسط خود این کشور، نقض می‌شود.

به بهانه سلاح‌های شیمیایی دروغین، عراق را نابود کرد. طی دهه‌ها کوبا را تحریم کرده چرا که این کشور نمی‌خواهد زیر لوای آمریکا زندگی کند. تروریست‌ها را روانه سوریه کرد تا پروژه امپریالیستی خود را برای خدمت به رژیم صهیونیستی، اجرا کند. اکنون نیز با بمب‌های خوشه‌ای ممنوعه، قصد دارد جنگ تروریستی که علیه روسیه در اوکراین به راه انداخته، طولانی‌تر کند.

نقشه سفارت آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی

روزنامه الشرق الاوسط به اقدام آمریکا در خلیج فارس اشاره کرد و نوشت: یک مسئول نظامی آمریکایی اعلام کرده که این کشور جنگنده‌های اف ۱۶ خود را تا چند روز دیگر، برای حمایت هوایی از کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند، ارسال خواهد کرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند که این اقدام برای حمایت از کشتی‌ها در برابر ایرانی‌ها صورت می‌گیرد.

این اقدام آمریکا در خلیج فارس، بعد از آن انجام می‌شود که نیروهای ایرانی، با حضور در خلیج فارس و توقیف کشتی‌های متخلف در این منطقه، تلاش می‌کنند از امنیت آن محافظت کنند.

نقشه سفارت آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی

روزنامه المراقب العراقی با اشاره به تحرکات سفارت آمریکا در این کشور نوشت: اقدامات سفیر آمریکا در بغداد باعث برانگیختن خشم مردم این کشور شده چرا که وی از زمان ورود به عراق، برای نفوذ در جامعه این کشور و گسترش تفکرات غربی و عادات مردم آمریکا در برابر ارزش‌های ملت عراق، نقشه می چیند. سفیر آمریکا در عراق برای گسترش تفکرات مسموم همجنس بازی و انحرافات اخلاقی تحت پوشش نهادهای جامعه مدنی تلاش می‌کند. این در حالیست که تمام اقشار ملت عراق با چنین تفکرات مسمومی از سوی آمریکا مخالفت کرده و به ارزش‌های اسلامی خود، پایبند هستند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.