×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برخی نمایندگان برای جلوگیری از انتصاب انقلابی‌ها به وزیران فشار می‌آورند

به گزارش تهران۲۴از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی در مراسم روز دانشجو دانشکده کشاورزی دشتستان با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: دانشکده کشاورزی اهمیت بسیار زیادی برای شهرستان دشتستان دارد چراکه مسئله اصلی در این شهرستان کشاورزی است و این دانشگاه باید بر حل مسائل این حوزه وارد عمل شود.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ۱۶ آذرماه را نماد استعمارستیزی و استکبارستیزی دانشجویان و ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: در این روز سه دانشجو در مسیر مقابله با استعمار و استکبار به شهادت رسیدند.


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد و تشکل‌های یک‌بارمصرف در روز دانشجو بر خلاف آرمان‌های دانشجویان عمل کرده و به جای استکبارستیزی و استعمارستیزی در این روز شعارهای آمریکا پسند سر داده و در روز دانشجو بر خلاف آرمان‌های این روز عمل می‌کردند.


وی تاکید کرد: دانشجویان، فعالان دانشجویی و جنبش‌های دانشجویی باید نهضت مطالبه‌گری، آرمان‌خواهی و عدالت‌خواهی را ادامه دهند و پرچم این نهضت را استوار نگه دارند.


رضایی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید از مسؤولان و نمایندگان مجلس مطالبه گری کنند، افزود: شفافیت یکی از موضوعاتی است که باید هم از نمایندگان و هم از دولت مطالبه شود تا شاهد کاهش فساد و انحراف در بخش‌های مختلف باشیم.


وی با بیان اینکه دخالت نمایندگان در انتصابات بر خلاف قانون و خلاف تأکیدات رهبر معظم انقلاب است ادامه داد: برخی افراد که به پشتوانه نیروهای انقلابی رأی گرفته‌اند، مقابل نیروهای انقلابی ایستاده‌اند و مانع رشد آنها می‌شوند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: خط قرمز برخی نمایندگان فرصت‌طلب، نیروهای انقلابی و ارزشی است به طوری که خبر دارم، برخی نمایندگان، وزرا را تحت فشار می‌گذارند تا به عناصر انقلابی مسئولیت ندهند. این کارها خلاف قانون است و تذکر می‌دهیم که این اشتباهات را تکرار نکنند.


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دخالت نمایندگان در انتصابات اشتباه است و مدیران اجرایی نیز نباید این اجازه را به نمایندگان برای دخالت در این امور بدهند. دانشجویان باید مطالبه کنند که نمایندگان به وظایف قانونی خود عمل کرده و عملکرد فراقانونی و خلاف قانون نداشته باشند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.