×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هشدار جدی فرمانده کل سپاه به صهیونیست‌ها/ خطا کنید، دستانتان را قطع می‌کنیم

به گزارش تهران۲۴، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ سپاه ، برگزاری این رزمایش بویژه بخش موشکی را دارای پیام‌های بسیار واضح و آشکار توصیف و تصریح کرد:  پیام این رزمایش هشدار جدی ، واقعی و‌ میدانی به تهدید های مقام های رژیم صهیونیستی است که مراقب  اشتباهات و خطاهای خود باشند و اگر دست از پا خطا کنند ، دستانشان را قطع خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه فاصله بین عملیات  واقعی و رزمایش موشکی سپاه را تنها در تغییر زوایای پرتاب موشک دانست و اظهار کرد : بنابراین دشمنان باید مراقب حرف ها و صحبت هایشان باشند.

وی در ادامه آزمایش سامانه های موشکی دقیق و به روز تر  شده نیروی هوا فضای سپاه و پرتاب های هم زمان از نقاط متعدد به سوی یک هدف واقعی شبیه سازی شده را ازاهداف این رزمایش  برشمرد و گفت: این رزمایش ترکیبی از حرکت پهپاد های تهاجمی و موشک های بالستیک نقطه زنی بود که امروز توانست اهداف نزدیک به واقعیت ما را به شکل ۱۰۰ درصد محقق کند .

فرمانده کل سپاه در پایان انطباق عملیات تمرینی و واقعی را از محاسن رزمایش موشکی برشمرد گفت : همگان مشاهده کردند، اهداف توسط تمام موشک‌های پرتاب شده در آن واحد مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند، این شرایط دقیقا شرایط واقعی است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.