×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چمران: لزوم تکریم مادران و همسران شهدا/پایان حکومت سلطنت‌طلبی با فرار شاه

به گزارش تهران۲۴، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به روز ۲۶ دی روز فرار شاه از کشور اظهار داشت: چنین روزی شاه از کشور برای همیشه فرار کرد و سبب خوشحالی عجیبی در میان مردم شد البته پیش از این چند بار شاه مانند ۲۸ مرداد از کشور فرار کرده بود ولی بعد از کودتای ۲۸ مرداد مجدد به کشور بازگشت و حکومت مستبدانه خود را ادامه داد.

وی افزود: حکومت شاه درسی عبرتی به همه کسانی که چشم به حکومت برای سلطنت‌طلبی دوخته بودند داد و در آن زمان این خبر بیشترین تیترها را در میان رسانه‌ها داشت.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به سالروز وفات ام‌البنین مادر حضرت ابوالفضل العباس (ع) اشاره کرد و گفت:‌هر دوی ایشان نمونه وفاداری و ادب بودند و یاد و خاطره آنها در تاریخ زنده است.

چمران بیان داشت:‌همچنین امروز روز تکریم مادران و همسران شهدا است که در دوران دفاع مقدس زجر فوق‌العاده‌ای به دلیل از دست دادن همسر و فرزندانشان کشیده‌اند که یاد و خاطره آنها و مادرشان را گرامی می‌داریم و بوسه بر دست این مادران می‌زنیم.

وی همچنین به ۲۷ دی سالروز شهادت نواب صفوی و اعدام این شهید اشاره کرد و گفت: یاد و خاطره این شهید را هم در این روز گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.