×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چمران :‌اقدام اروپا درباره سپاه خلاف قوانین بین‌المللی است

به گزارش تهران۲۴، مهدی چمران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن گفت:‌۱۲۹ ساختمان فقط به لحاظ آتش‌نشانی ایمنی‌شان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کار خوبی است ما نیز موافقیم و دادستانی نیز تذکرات لازم را در این حوزه داده اما چیزی که مهم است جلساتی است که در ستاد بحران به صورت مشترک تشکیل شده تا ساختمان‌ها را به لحاظ تخصصی از بعد آتش‌نشانی و استحکام بنا مورد بررسی قرار دهد و به مالکین هم موضوع اعلام می‌شود.

به گفته چمران، شهرداری هم وقتی که قرار شود این کار را انجام دهد لیست ساختمان‌ها را اعلام می‌کند یکسری مسائل بوده که شهرداری باید اطمینان حاصل کند و پس از آن لیست اعلام شود.

وی در ادامه در خصوص حضور رئیس سازمان استاندارد در جلسه شورا گفت: اختلاف نظرهایی در حوزه استاندارد وجود دارد که امروز درخصوص آن بحث و گفت‌وگو می‌شود. مواردی که مربوط به آلودگی هواست مورد بحث قرار می‌گیرد و یکی از خواسته‌های ما این است که استاندارد روی مواردی همچون بنزین و اتومبیل سفت و سخت بایستند و ما هم در این راستا حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه درباره کار زشت و سخیف پارلمان اروپا گفت:‌ شورا به این نتیجه رسیده که در این حوزه مسؤولیت دارد و باید اقداماتی انجام دهد نیروهای سپاه جزئی از نیروهای مسلح کشور هستند و کار پارلمان اروپا مخالف قوانین بین‌المللی است. در این راستا تصمیم گرفته شد از یک نفر از فرماندهان سپاه در صحن شورا دعوت شود و عده‌ای از اعضا با لباس سپاه در صحن حضور پیدا کنند و بیانیه‌‌ای تهیه و بازدیدهایی از پادگان‌های سپاه صورت گیرد این اقدامات در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ایستادن در مقابل کار بچگانه پارلمان اروپا انجام خواهد شد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.