×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت‌الله علما: آمار بالای بیکاری کرمانشاه قابل قبول نیست

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در اولین نشست با استاندار کرمانشاه در خصوص مسائل و مشکلات استان، اظهار کرد: اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان استان باید اولین اولویت اقدامات دولت و مسؤولان باشد و با توجه به استعدادها و ظرفیت‌ها و نعمت‌های فراوان خدادادی در این استان پهناور، شایسته نیست وضعیت شغل و درآمد برای مردم شریف این دیار به خصوص جوانان نامناسب باشد.

وی گفت: کرمانشاه از دیرباز محصولات و صنایع دستی ویژه‌ای داشته است که متأسفانه در زمینه شناساندن و تقویت آن‌ها آنچنان که باید تلاش و همت انجام نگرفته است، لذا باید ضمن بررسی دقیق، زمینه‌های تولید، تبلیغ و صادرات این محصولات و صنایع دستی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: کرمانشاه به واسطه داشتن مرزهای مهم و وجود اقوام و مذاهب مختلف در آن از شرایط ویژه‌ای در کشور برخوردار است و می‌طلبد در خصوص نهایت استفاده از فرصت‌های این شرایط و اهمیت ویژه به وضعیت معیشت و درآمد مرزنشینان به‌خصوص جوانان این مناطق  تدابیر لازم را اندیشید.

آیت الله علما افزود: مناطق حاشیه شهرها و مشکلات مربوط به آن‌ها باید ساماندهی شود و به طور کلی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی و تبیین سبک زندگی اسلامی در استان نیاز به کار و برنامه‌ریزی دقیق است.

امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار، گفت: از  هر کسی که قصد کارآفرینی و تولید در این استان را داشته باشد به طور همه‌جانبه حمایت می‌کنیم و شرایط استان را برای جذب سرمایه‌گذاری مهیا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید نیازهای مردم و دستگاه‌های مختلف استان از تولیدات داخل استان تامین شود و صلاح نیست آنچه در استان تولید می‌شود را از خارج از منطقه وارد کنیم.

انتهای پیام/پ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.