×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسالت دانشگاه تربیت دانشجو براساس نیاز و انتظارات کشور است

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار صبح امروز رئیس و معاونین دانشگاه فرهنگیان، با تقدیر از تلاش‌های خوب دانشگاه فرهنگیان، از تربیت به عنوان رکن اصلی و پایدار توسعه انسانی یاد کرد.

وی اظهار کرد: اگر دانشجویان، اساتید برجسته و کیفی داشته باشند، آینده آن‌ها تضمین شده است، لذا مهم این است که فکر دانشجو درست کار کند و همه باید مراقب فکر، اندیشه و رفتار دانشجویان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: فضای فیزیکی برای کسب علم بسیار مهم است، اما شرط کافی نیست بلکه این جنس تفکر دانشجو است که آینده‌ساز و مهم است و می‌توان به آن متکی بود.

وی تصریح کرد: تربیت از نوع تربیت قرآنی و دینی بسیار مهم و اساس کار است و می‌تواند متضمن آینده کشور باشد و سرنوشت مملکت را در آینده‌ای روشن و موفق رقم زند.

آیت‌الله علما تأکید کرد: اصلا بعثت پیامبران الهی‌، نهضت کربلا و شهادت شهدای سرافراز برای اصلاح فکر ما است و این که بتوانیم فردی مسلمان و معتقد تربیت کنیم یعنی فردی که در آینده بتوان با آرامش خاطر حدود و کلیات کشور را به آن‌ها بسپاریم و نسبت به آینده خوشبین باشیم.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دانشگاه باید علاوه بر علم، معنویت را هم گسترش دهد و نسبت به آموزش و تربیت اهتمام داشته باشد تا فارغ‌التحصیلان این دانشگاه، دانش‌آموزان را خوب تربیت کنند، زیرا آینده کشور از آن نسل فردای جامعه است لذا باید چهار چوب فکری و ایمانی دانش‌آموزان را بارور کنیم.

 وی اظهار کرد: تکلیف و رسالت دانشگاه تربیت درست دانشجو براساس نیاز و انتظارات کشور است، زیرا باید با ژرف‌نگری نیازهای آینده کشور را بکاویم و مورد مداقه قرار دهیم.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.