×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیسی: امیدواریم با فرماندهی سردار رادان بر فراجا شاهد تقویت امنیت اجتماعی باشیم

به گزارش تهران۲۴، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد که با توجهات الهی، توانمندی‌ها و روحیه جهادی وی، بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی و تعامل نزدیک‌تر با مردم و افکار عمومی، شاهد تقویت و استحکام بیش از پیش امنیت اجتماعی و استقرار نظم و انضباط عمومی و حرکت در مسیر گسترش عدالت در سراسر کشور باشیم.

در پیام رئیس جمهور آمده است: انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت «فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران» را که بیانگر تعهد، کارآمدی و تجارب ارزشمندتان در مدیریت و هدایت نیروهای خدوم انتظامی است، تبریک می‌گویم. امید است با توجهات الهی، توانمندی‌ها و روحیه جهادی شما، بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی و تعامل نزدیک‌تر با مردم و افکار عمومی، شاهد تقویت و استحکام بیش از پیش امنیت اجتماعی و استقرار نظم و انضباط عمومی و حرکت در مسیر گسترش عدالت در سراسر کشور باشیم. از درگاه خداوند دوام توفیقات شما را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت دارم.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در پیامی انتصاب سردار سرتیپ احمدرضا رادان را به عنوان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از خدمات سردار حسین اشتری قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا را صمیمانه تبریک می گویم. عملکرد و سابقه جنابعالی در مقاطع مختلف، گویای تعهد و تخصصی ارزشمند است که در مسئولیت های خطیر گذشته متبلور بوده و بی تردید در دوره جدید نیز با تدابیر جنابعالی، شاهد توفیقات و دستاوردهای ارزشمند فراجا خواهیم بود. ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی در این جایگاه حساس و پراهمیت، از خدمات ارزنده و دلسوزانه برادر عزیزم سردار اشتری در سالهای اخیر صمیمانه قدردانی می کنم.

احمد وحیدی وزیر کشور و جانشین فرمانده معظم کل قوا درپیامی ضمن تبریک به سردار رادان فرمانده جدید فراجا، گفت.

در این پیام آمده است: امنیت و آسایش عمومی کشور مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی نیروهای خدوم و انقلابی فراجاست که جانانه و با عشق به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در راه اعتلای وطن و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم ضد امنیتی دشمنان مجاهدت می کنند.ایثارگری و جانفشانی‌های حافظان و پاسداران امنیت کشور نشان از روحیه انقلابی، مکتبی و  مردم‌داری عزیزان فراجا دارد که مخلصانه برای امنیت و آرامش پایدار کشور در صحنه ها و بزنگاه‌های حساس حضور فعال دارند. در وقایع تلخ اخیر کشور که دشمن با میدان آوردن همه ظرفیت های رسانه ای سعی در القای ناامنی و بی ثباتی در کشور بود؛ میدانداری مدافعان امنیت عمومی کشور و البته هوشیاری و آگاهی مردم از نیات پلید دشمن باعث برهم خوردن همه برنامه های دشمن شد. مسیر پر افق و نورانی انقلاب اسلامی، درخشان‌تر از هر عصری در حرکت است و در این عرصه پرافتخار، کارگزاران انقلابی هر کدام به وسع و تلاش خود برای پیشرفت و اقتدار این انقلاب الهی خدمت می کنند. تغییرات در عرصه مدیریتی این نظام مقدس، گویای پویایی و روند رو به رشد این درخت تنومند است و امروز با تدبیر و صلاح رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، برادر دیگری فرصت خدمت‌گزاری به مردم عزیز کشور در سمت فرماندهی کل انتظامی را یافته است. سردار سرتیپ رادان کارنامه درخشانی در حوزه خطیر امنیت و نظم عمومی کشور در مجموعه فرماندهی کل انتظامی و در سمت‌هایی رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا و همچنین جانشین فرمانده کل انتظامی دارد و انتظار می رود با عنایت به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و  حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی در جلب رضایت خدای متعال و رضایتمندی مردم قوی تر و منسجم تر از هر زمان دیگری به تحکیم پایه های امنیت و آرامش عمومی کشور در جنگ ترکیبی پیچیده دشمن و تربیت نیروهای متخصص در این زمینه همت گمارد. از تلاش های خالصانه سردار سرتیپ اشتری در طی مدت حضور در سمت فرماندهی کل انتظامی کمال تقدیر و سپاسگزاری را دارم و از خداوند متعال برایشان آرزوی بهروزی و توفیق روز افزون مسالت دارم.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.