×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره «رفیق خوشبخت‌ ما» در زنجان

به گزارش تهران۲۴ از زنجان، سید قاسم موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان جوانان هلال احمر براساس وظیفه و اهداف بشر دوستانه خود، با نگاه به اقدامات بشردوستانه سردار سلیمانی یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره «رفیق خوشبخت‌ ما» را برگزار می‌کند.
وی یادآوری کرد: فعالیت و تلاش‌های سردار سلیمانی نشان می‌دهد که روحیه نوع دوستی و بشردوستانه وی در همه زمینه‌ها جاری بوده و وظیفه ما نشان دادن این روحیه به جهانیان است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این یادواره می‌کوشد تا شخصیت کمتر شناخته شده حاج قاسم را از منظر انسان مداری و خدمت بشردوستانه به جهانیان معرفی کند.
به گفته موسوی، دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره رفیق خوشبخت‌ ما در دو برنامه محوری اجرا می‌شود که محور نخست آن جشنواره فرهنگی هنری با هدف زمینه‌سازی برای تولید آثار و آفرینش‌های هنری توسط هنرمندان و به منظور تبیین و معرفی شخصیت و تفکرات نوع دوستانه و خدمات ماندگار داوطلبانه و بی‌منت این سردار شهید به انسان‌ها در قالب‌های مختلف هنری است.
وی به محور دوم این یادواره اشاره کرد و ادامه داد: این محور نیز پویش چلچراغ است که تلاش می‌کنیم زمینه انس هرچه بیشتر جوانان را با این شهید والامقام فراهم کرده و فضایی را تدارک دیده تا جوانان به پاس نکوداشت تلاش و خدمات کم نظیر سردار دل‌ها یاد او را در قالب ارائه خدمات خداپسندانه و بشردوستانه به آحاد بشر پایدار و باقی نگه دارند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره صیانت از میراث ماندگار و ارزشمند شهید سلیمانی در تلاش عملی برای صلح و دوستی در جهان، معرفی این شهید والامقام به عنوان نمادی از صلح و دوستی و همدلی آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی با هر سلیقه و گرایشی است.
موسوی، فرصت سازی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با مفاهیم تربیتی و الگوهای اخلاقی و رفتاری سردار دلها به منظور فرهنگ سازی و تحقق مکتب سلیمانی در میان اقشار جامعه به ویژه جوانان، شناسایی و شبکه سازی تشکیلاتی جوانان هنرمند و با استعداد در خانه هنرمندان ماه نگار(محفل آفرینش‌های هنری رسانه‌ای جوانان اهل هلال) با رویکرد هنرمحوری و هنرمند پروری را از دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد.
وی افزود: همه علاقه‌مندان در گروه.های سنی ۶ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا می‌توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به نشانی http://javanan.rcs.ir ارسال کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ورود به این سایت مستلزم نصب نرم‌افزار آی‌گپ در گوشی است.
موسوی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاع از ضوابط و شیوه‌های اعلامی می‌توانند به  سایت رسمی جشنواره به نشانی http://rafigh.rcs.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.