×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بادامچیان: شورای مرکزی حزب موتلفه ترکیبی از چرخه نسل است

به گزارش تهران۲۴ از زنجان، اسدالله بادامچیان که برای حضور در یادواره شهدای حزب موتلفه به زنجان سفر کرده است، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰ درصد از اعضای حزب مؤتلفه جوان و زیر ۴۰ سال هستند، اظهار کرد: شورای مرکزی حزب که ۳۵ عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل ترکیبی از چهار نسل و یا همان یک چرخه نسل است.

دبیر کل حزب مؤتلفه با بیان اینکه حزب مؤتلفه در ۳۱ استان تشکیلات جدی دارد، افزود: شخصیت‌های بسیار ارزشمند و سالمی در این حزب عضو هستند که برخی از آن‌ها سابقه ۵۰ سال انقلابی‌گری دارند.

وی به فعالیت مؤثر حزب مؤتلفه در انتخابات ریاست جمهوری گذشته در برخی استان‌ها اشاره و تصریح کرد: نتایج این فعالیت‌ها در نتیجه انتخابات نمایان است.

بادامچیان با ارائه گزارشی از موفقیت حزب مؤتلفه در همه استان‌ها گفت: این حزب در بین همه اقشار از جمله تحصیل‌کرده‌ها هم طرفداران قابل توجهی دارد.

دبیر کل حزب مؤتلفه با ارائه گزارشی از تاریخ فعالیت این حزب، خاطراتی از توصیه‌های امام راحل را هم در مورد لزوم همکاری بین گروه‌هایی که برای خدا کار می‌کنند نقل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان هم در این دیدار با تاکید بر لزوم تشریح وضعیت ایران برای جوانان گفت: باید متوجه بود که افراد زیادی تحلیلی از وضعیت نداشته و ندارند بنابراین باید برای شفافیت اقدام کرد.

حججی نماد شهدای حرم است

آیت‌الله علی خاتمی با تشریح نحوه عملکرد گروه‌ها در ایام انتخابات گفت: یادم می‌آید در سال ۹۶، حدود ۷۱ درصد از مردم استان زنجان به آیت‌الله رئیسی رای داده بودند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از سال ۴۲ تا کنون از جمله شهدای حرم گفت: نماد شهدای موسوم به مدافعان حرم، شهید حججی بود.

همچنین دبیر حزب موتلفه استان زنجان در این دیدار تاکید کرد: موتلفه همیشه در کنار مردم بوده و با تاثیر و همراهی روحانیت در راستای اعتلای نطام گام بر می‌دارد.

رضا رحیم‌پور با بیان اینکه حزب موتلفه تمام تلاش خود را برای اعتلای نطام انجام داده است، افزود: این حزب در این زمینه شهدای زیادی را هم تقدیم کرده است.

دبیر کل حزب موتلفه در ادامه با حضور در دفتر آیت‌الله محمد حسینی از مراجع تقلید گزارشی از فعالیت‌های حزب را ارائه کرد.

حزب موتلفه همواره مردمی بوده است

شایان ذکر است، بادامچیان دیداری هم با اعضای شورای مرکزی حزب داشت که در این دیدار با بیان اینکه شاخه زنجان حزب از شاخه‌های فعال و مهم محسوب می‌شود، افزود: دفتر استان حزب اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

دبیرکل حزب موتلفه با تأکید بر اینکه این حزب از آغاز تاسیس همواره مردمی بوده است، ادامه داد: اگر در کنار مردم باشیم و مردم احساس صداقت از عملکردها را داشته باشند در کنار مسؤولان ایستاده و از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر دائمی بودن تهدید از طرف دشمن گفت: راه‌کار رفع تهدید دشمن، همراهی مردم است.

بادامچیان و هیأت همراه در مزار شهدا هم حضور یافته و با اهدای گل به این شهدا ادای احترام کردند، این هیأت در مزار شهید مدافع حرم شهید خیرالله صمدی هم حضور یافتند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.