×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه در عراق برپا می‌شود

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، امیرحمزه حیدریان مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عراق در فروردین‌ماه سال آینده با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه در بغداد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشور‌های مصر، عربستان، ترکیه، امارات، اردن، قطر و سایر کشور‌های حوزه خلیج فارس در نمایشگاه بین‌المللی سرمایه‌گذاری حضور دارند، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران در استان کرمانشاه است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به محور‌ها و طرح‌های قابل ارائه در این نمایشگاه از جمله حوزه مسکن، بیمه، صنعت، نفت و گاز، تأمین سرمایه و مناطق آزاد، افزود: استان‌ها تا نوزدهم اسفند ماه برای ثبت‌نام در حوزه‌های مختلف مهلت دارند.

وی در ادامه وجود ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق را موقعیتی منحصر به فرد برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جلب سرمایه‌گذاران خارجی در بخش‌های مختلف دانست.

حیدریان جلب سرمایه‌گذاری مشترک ایران و کشور‌های خارجی و هم‌چنین منطقه آزاد مشترک را از اهداف مهم حضور در این همایش دانست و از دستگاه‌های مرتبط دولتی و فعالان بخش خصوصی خواست از توان و قابلیت‌های استان کرمانشاه به نحو مطلوب به کارگیری و استفاده کنند.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه غزال از حمایت‌های مالی صندوق نوآوری و شکوفایی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.