×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حسن عباسی: تغییر سبک زندگی مردم، تهدید امروز نظام است

به گزارش تهران۲۴ از قم، حسن عباسی در همایش «جهاد تبیین» که در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان بنیانگذار اینترنت در جهان سازمان NSA است، اظهار کرد: این سازمان اینترنت آمریکا را فرماندهی می‌کند که زیر نظر وزارت دفاع آمریکا است و به صورت دوره‌ای هر دو سال یک فرد نظامی، فرماندهی آن را برعهده می‌گیرد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه اینترنت را در دنیا نظامی‌ها به وجود آورده‌اند و این ظرفیت در حال حاضر در آمریکا دست سازمان NSA است و توسط آنها مدیریت می‌شود و مدیر آن نیز یک ژنرال نظامی است و این سازمان برای شبکه‌های اجتماعی پروتکل تعریف می‌کند، چرا نباید در کشور ما نیز دست سازمان نظامی نباشد؟

رئیس اندیشکده یقین با تاکید بر اینکه امروز مهم‌ترین رویه و روش قرآنی که باید در مقابله با دشمن به کار گرفت مسئله جدال احسن است، اضافه کرد: در جدال احسن باید از ویژگی‌های خود دشمنان را علیه آن‌ها به کار گیریم.

وی تصریح کرد: امروز تنها روش جدی که در برابر آمریکا جواب می‌دهد «جدال احسن» است و در این راستا باید توجه کنیم که جهاد تبیین، جهاد کبیر است و علاوه بر اینکه از آن‌ها اطاعت نمی‌کنیم باید از آن‌ها مطالبه داشته باشیم و علیه‌شان سخن بگوییم.

عباسی با بیان اینکه مانع اصلی در جهاد تبیین عدم نفی دشمنان و غرب است، افزود: مقدمه جهاد تبیین، جهاد کبیر و تبعیت نکردن از استکبار و نفی آنهاست.

وی عنوان کرد:  تهدید امروز جمهوری اسلامی، نرمالیزیشن است و نرمالیزیشن یعنی تطبیع و یکی شدن طبع و سبک زندگی مردم با دشمنان و این اصلی‌ترین مشکل در فضای رسانه‌ای است که نظام اجتماعی ما با آن روبه‌رو است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه جهاد تبیین اولویتی برای ایستادگی مقابل دشمنان است، خاطرنشان کرد: ما باید اول بدانیم برنامه و راهبرد دشمن‌مان چیست و سپس ضد آن را طراحی و عمل کنیم که جهاد شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.