×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:«جهاد تبیین» مستلزم آرایش جنگی در حوزه رسانه‌ای است

به گزارش تهران۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، صبح دیروز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰«نشست مجمع مدیران سازمان تبلیغات اسلامی» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در تالار اجتماعات یادمان شهدای هفتم تیر سرچشمه برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به‌ویژه ولادت حضرت علی‌اکبر «روز جوان»؛ از جوان‌سازی سازمان تبلیغات اسلامی با به‌کارگیری جمعی از جوانان کاربلد و خبره – باوجود برخی محدودیت‌های حقوقی و قانونی – در سال‌های اخیر خبر داد و بابیان اینکه ۵۰ مدرسه صدرا در سال جاری به مجموعه این مدارس افزوده‌شده است یادآور شد: با بدنه فعال دانش آموزی نیز ارتباط‌های خوبی برقرارشده است. این در حالی است که ارتباط ما با ۵۰ دانشگاه مهم کشور و تشکل‌های فعال و پیشرو دانشگاهی نیز تقویت‌شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، همچنین ارتباط با طلبه‌های جوان، تعامل با اهل سنت و برگزاری مهرواره های محله همدل، اوج و هوای نو را از دیگر فعالیت‌های خوب و تأثیرگذار سازمان تبلیغاتی در سال جاری عنوان کرد و از برگزاری نمایشگاهی بزرگ در حوزه رصد فرهنگی و ناظر بر جبهه فرهنگی متخاصم در تابستان سال آینده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: خوشبختانه تعامل سازمان تبلیغات اسلامی با شهرداریهای کلان‌شهرها، رسانه ملی، آموزش‌وپرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزایش‌یافته است و در حوزه محتوای تبلیغاتی، ارتباط مؤثرتری با این نهادها انجام‌گرفته است.

او با تقدیر از فعالیت‌های حوزه هنری به‌ویژه تولید چهار فیلم سینمایی در سال جاری و با تأکید بر تقویت این نوع فعالیت‌ها گفت: توقع از حوزه هنری برای سال آینده افزایش‌یافته است.

ناقوس جنگ تبلیغاتی دشمن به صدا در آمده است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی با اشاره به «جهاد تبیین»؛ این جهاد را برای سازمان تبلیغات اسلامی یک فریضه و تکلیف عنوان کرد و یادآور شد: تحقق جهاد تبیین برای ما یک فلسفه وجودی است و تلاش برای محقق شدن جهاد تبیین یک ضرورت است.

وی بابیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی مخاطب مستقیم فرمایش رهبری در مورد جهاد تبیین است اضافه کرد: این تکلیف علاوه بر اینکه برای ما یک وظیفه است؛ فرصت مغتنمی هم برای ما محسوب می‌شود تا بتوانیم تمام توان خود را در این زمینه به خط کنیم و تاکنون هر کاری که انجام دادیم تنها گرم شدن برای مسابقه بود چراکه ما هم‌اکنون وسط این جنگ تبلیغاتی هستیم و الان وقت مسابقه است.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، موضوع جهاد تبیین مسئله اول انقلاب اسلامی است و باید همه توان خود را برای تحقق آن به‌کار ببریم، این در حالی است که بقیه هم باید در این زمینه کمک کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی تأکید کرد: باید همه باهم عهد ببندیم که این فرمایشات رهبری در مورد جهاد تبیین بر زمین نماند و برای عمل به آن نیازمند آرایش جنگی هستیم چراکه مدتهاست ناقوس جنگ تبلیغاتی دشمن به صدا در آمده است.

تلاش ما در جهت کمک به فضای گفتمان سازی کشور بوده است
در این نشست «احمد مداحی» مدیر مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان «رئیس سازمان رسانه‌ای سپهر» معرفی شد و طی سخنانی به عملکرد دوساله مرکز رسانه پرداخت و گفت: در دوره‌ای که مرکز رسانه‌ای سازمان تبلیغات شکل گرفت تلاش ما بر این بود علاوه بر اینکه به فضای گفتمان سازی در کشور کمک کنیم؛ در عملیات‌های سازمان نیز، سهم حمایتی داشته باشیم این در حالی بود که ما در جهت توانمندسازی رسانه‌ای و تقویت هویت جبهه انقلاب و سازمان تبلیغات اسلامی نیز فعال بودیم.

ایجاد شبکه تلویزیونی نهضت، حمایت و تولید از برنامه‌های تلویزیونی به مدت ۸۹۴۰۰ دقیقه، ایجاد شهرک سینمایی نهضت، تولید و حمایت از ۲۵۰ اثر داستانی، حمایت از ۹۵۰ اثر کوتاه تلویزیونی، راه‌اندازی حوزه پوستر موشن گرافیک با تولید بیش از ۸۰۰ قطعه پوستر و موشن گرافیک، تولید سرود و نماهنگ بابیش از ۱۲۰ قطعه سرود و نماهنگ، تولید ۵۸۰۰ دقیقه برنامه اینترنتی و راه‌اندازی پویش‌ها و کمپین‌ها مثل به توان ما، سپاس، پرچم افتخار، نسل به نسل در پناهت هستیم و غیره از دیگر فعالیت‌های مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی بود که احمد مداحی تنها به‌عنوان بخشی از عملکرد دوساله این مرکز اعلام کرد.

سازمانی منطبق بر کلام مقام معظم رهبری
«محمدمهدی دادمان» رئیس حوزه هنری نیز ایجاد سازمان رسانه‌ای سپهر را ضروری دانست و راه‌اندازی این سازمان را برای تحقق جهاد تبیین و مقابله با تهاجم هوشمند رسانه‌ای دشمن، لازم عنوان کرد و آن را نتیجه یک مباحثه بلندمدت با رئیس سازمان تبلیغات و شورای معاونین سازمان عنوان کرد. به گفته وی، ایجاد سازمان رسانه‌ای سپهر منطبق بر کلام مقام معظم رهبری بوده است.

در پایان این نشست حجت‌الاسلام «روح‌الله حریزاوی» قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی، راه‌اندازی سازمان رسانه‌ای سپهر را به‌منزله جهش و تحول در عملیات‌های رسانه‌ای دانست و تقویت و ارتقاء این سازمان را ضروری اعلام کرد.کد خبر 5447127

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.